Tam 1 saattir öyle yapiyorum. Yemin ediyorum üzerimdeki tüm yorgunluklar gidiyor.
Simdi yaninda olmak vardi :/
Simdi yaninda olmak vardi :/
Hayır, resmine dahi bakmıyorum uzun süredir. Anılar geliyor aklıma. Ama silmeye de hazırdeğilim henüz. Hayatımda, kıyamadığım ve anısı olduğu için kıyamadığım şeylerin başında, fotoğraflar gelir. Belki bir gün silerim onları, belki de hiç bir zaman kıyamıycam.
ben de aynı şeyi yapıyorum 😊
Tabiki
Cevap
0Cevap
Baksam da dokunamıyorum..
Zaten imkansız.. Baktıkça daha kötü oluyorum.. Gözlerim doluyor.. O yüzden bakmamaya çalışıyorum.
Bana saçma geliyor ya :D bir resime 30 40 sn den fazla bakamıyorum ;S :D
Yıllardır hayal kurmuyorum
o da senin kaybin be abla
Hergün yüzü ile uyanıyorum elhamdülillah 😍
sevdiğim biri yok olsa da yapmam bence
Ağlatma sabah sabah 😞
aglamak için bir sebep yok ki. hayal kurmak iyidir :)
Olmayacağını da bile bile mi
Duâ edersen, ve hayirlisi ise, neden olmasin ki?
Imkansiz diye birsey yoktur
İnşallah
Aynn şimdi yanında olmak vardi
Facesinden cikmiyorum ki.
Aşka gel :D
Hayır
bakma sen
sevdigim yok
Yok hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar