Doutzen gercek sarışın degil beyler onları niye hiç eleştirmiyosunuz? Sarısınlar güzeller diye seviyorsunuz?

Doutzen gercek sarışın degil beyler onları niye hiç eleştirmiyosunuz? Sarısınlar güzeller diye seviyorsunuz?
barbarayı onu bunu görüp ay sarısınlar cok güzeller diyosunuz hatta enyadred için de öyle ama bakın doutzenın dip boyası gelmiş hangisine baksam dip boyası gelmiş enyadresın de öyle ama hala sarısınlar güzeller diyip duruyosunuz peki turk kızının dip boyası gelince niye bu kadar eleştiriyorusnuz?
Doutzen gercek sarışın degil beyler onları niye hiç eleştirmiyosunuz? Sarısınlar güzeller diye seviyorsunuz?
vs mankeni stella maxwelin dip boyası işte !

Doutzen gercek sarışın degil beyler onları niye hiç eleştirmiyosunuz? Sarısınlar güzeller diye seviyorsunuz?
Cevapla