Geçen gün durakta bekliyodum. bir çift geldi yanıma tam arkamda beklemeye başladılar. Anasınısatıyım kız bir konuşmaya başladı. Böyle çocuksu çocuksu. Ya tamam lafımız yok ama fazla ileri gitti. Böyle cıvık cıvık olmaya başladı artık ake anlatabiliyo muyum sevimsiz. Kendimi sakinleştirmeye çalışırken ikinci bir darbe daha geldi. Kızın yanındaki erkekte öyle konuştu. Aman Allah'ım. Var ya o an yapmak istediğim tek şey elimin tersiyle şöyle bir tane koymaktı. Ama işte nezaket kuralları anladıın?
Yani taam herkesin içinde bir çocuk yatar falan eyvallahta. Konuşmaya yansıyınca sinirlerim bozuluyo benim. İlginç.
6 senedir aşığım. Mesajlaşmaktan sıkılmıyorsunuz aksine mesaj atmadığı her an geçmiyor konuşmalar bitmesin istiyorum :) Olgun davranması gerektiği her an davranıyor ve o hali bile aşık olunası :) Hiç büyümediği için dizlerimde öğlen uykusuna yatırıp o güzel yüzünü seyredebiliyorum. Avuç içlerimi harika bir masumlukla öpüyor. Birlikte yaptığımız her şeyde illa neşelenecek farklı bir şey buluyor bu adam çok etkilendiği bir sahneyi gösterirken 5 yaşındaki çocuk resim çizmiş gibi oluyor sevdiği yemek ve tatlıyı duyunca yüzündeki ifade görülmeye değer içinde bir saklayamayan öpücüklere boğulması gereken biri
Ben isterdim sevdihim buralarda vakit harcicana yanıma uzanıp sarilmasini isterdim kulama fisildayarak dese seni seviyorum öyle kara sevdali kız yok artık
burda anlatıldığı gibi biri olursa elbette çok güzel ama bazılarının çocukluk anlayışı farklı oluyor. bir erkeğe sürekli şunu yap bunu yaparsan daha doğru diye direktifler vermek erkeğin hiçbir şeyi yönetememesi sorumluluk sahibi olmayan bir çocuk gibi davranması bence çekilir çile değil
Erkeğin çocuksu olanından nefret ederim erkek dediğinin bir ağırlığı olur yani ciddi falan olur ne bileyim eğlenmesini de bilir ama çocuksu bir erkek bana göre değil benden uzak olsun
sewgılım zaten yeterınce cocuksu ve bazen kendımı cocuk bakıcısı gıbı hıssetmıyor degılım :) (duymasın :) ) ama ne yalan soyleyebılırım kı onu gercekten coook sevıyorum ayrıca bence ınsan sevdıgını oldugu gıbı kabul etmelı ne olursa olsun :)
Ne kadar çok üzer sem o kadar sever düşüncesinde erkekler onlar erkek adam dehil kızların çohu yanlış karar veriyo umursamayan erkeğe bakıyorlar oysa umursamaz erkek oysa adam dedihin huzur verir fedakâr olur tüm herkeze öyle olur ben darpe yedim fedakârlık larimi verdiğim her gün de yine vazgecmedim ama anladım arkadaşlarımı bazıları ve hayatımdan çıkardım şimdi rahatım
Tamam kızlar hak etmeye değer veriyor yanlış seçim yapıyor olabilir ama farkında mısın siz de yanlış seçim yapmış ve fedakatluklarınız la bir başınıza kalmışsınız demek ki sadece kızlar değil erkeklerde hak etmeyene değer veriyor galiba doğanın kanunu bu sevdiğin zaman üzülürsün
@SevimLiZb üzülme, belki de çok sevdiğin için kaybetmemişsindir Allah verdiğin o güzel değere layık olmadığı için almıştır onu senden:) demek ki senin sevgini aşkını hak etmiyormuş!
Doğru söylüyon ALLAHA aşkı bırakıp deymicek birine âşık oldum şimdi iyiki yok benim gibi semtindeki tek Tatar ümit mi Dediler mi bir an o an duraklar olur beni kaybetmiş iyki beni haketmiyor sen aselet li bir kizsin ya da kadın sin diyer kadınlar gibi percen tek dehil geniş bakıyorsun Saol can
En İyi Cevaplar