2 gün önce otobüste tanıştığım muavinle bugün buluşuyoruz :) Birkaç kez bakıştık, gülümsedik felan. Eve gidince dayanamadım, adını bulup instagramda istek attım.
Beni tanıdın mı vs. derken, o da beni facede aramış bulamamış.
Derken saatler sonra buluşuyoruz, heyecandan ölücem. Facesine göz attım, full kızlarla resmi var, kızlarda baya güzel, acaba benimle öylesine mi konuşuyor?
Ben sana aşık olursam nolucak felan dedi de, hiç samimi gelmedi. Klasik ikizler erkeği.. Yarın inşallah güzel geçer. Nasıl davranmalıyım? Lütfen yardım edin?
Beni tanıdın mı vs. derken, o da beni facede aramış bulamamış.
Derken saatler sonra buluşuyoruz, heyecandan ölücem. Facesine göz attım, full kızlarla resmi var, kızlarda baya güzel, acaba benimle öylesine mi konuşuyor?
Ben sana aşık olursam nolucak felan dedi de, hiç samimi gelmedi. Klasik ikizler erkeği.. Yarın inşallah güzel geçer. Nasıl davranmalıyım? Lütfen yardım edin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar