Otobüste tanıştık ve saatler sonra buluşuyoruz heyecandan öleceğim. Ne yapmalıyım?

2 gün önce otobüste tanıştığım muavinle bugün buluşuyoruz :) Birkaç kez bakıştık, gülümsedik felan. Eve gidince dayanamadım, adını bulup instagramda istek attım.
Beni tanıdın mı vs. derken, o da beni facede aramış bulamamış.
Derken saatler sonra buluşuyoruz, heyecandan ölücem. Facesine göz attım, full kızlarla resmi var, kızlarda baya güzel, acaba benimle öylesine mi konuşuyor?
Ben sana aşık olursam nolucak felan dedi de, hiç samimi gelmedi. Klasik ikizler erkeği.. Yarın inşallah güzel geçer. Nasıl davranmalıyım? Lütfen yardım edin?
Otobüste tanıştık ve saatler sonra buluşuyoruz heyecandan öleceğim. Ne yapmalıyım?
Cevapla