Sevgili konusunda Çok takıntılıyım özgüven eksikliği diyorlar sizce doğrumu bu?

Sevgilimle 6 aylık bir ilişkimiz var bir ara ayrılıp barısmıslığımızda var ve onun benden once 2 senelik bir ilişkisi vardı ama aklında hiçbişey kalmadığına eminim hatta ona olan hislerini bile untmus biz ayrıldıgımızda cocuk buna yazdı bu genede bana döndü hemde ayrıldığımızda cok ağır konusmama ragmen. ama o dısarda arkadaslarıyla gezerken (ki hiç dısarda gezmez ailesi cıkarmıyor 40 yılda bir cıkıyor) sanki kızlarla deilde sürekli erkeklerle takılıyormus gibi süpheleniyorum sanki beni sürekli kandırıyormus bişeyler saklıyormus gibi hissediyorm sonra eski sevgililerini kafaya takıyorum felan. sensiz bir hayat düşünemiyorm diyor beni sevdiğine adım gibi eminim ben ve benim hislerimin aynısını oda hissediyor oda takıntı yapıyor. beni aşırı kıskanıyor sanırım ondan. bende onu asırı kıskanıyorum ve bunun özgüven eksikliği oldugunu soyluyorlar sizce doğrumu bu?
Sevgili konusunda Çok takıntılıyım özgüven eksikliği diyorlar sizce doğrumu bu?
Cevapla