Seven erkekleri üzmeyin kızlar sizde sevin onlara şans tanıyın?

Bana kalırsa bir erkek gerçekten sevince tam seviyor kızlardan daha çok sahipleniyor bırakmıyor belki yanlış gözlemliyorum ama bence bir erkek bir kızı eğer gerçekten seviyorsa o erkek mutlu olmayı hakediyordur ve bir şansı da hakediyordur çünkü günümüzde öyle erkek bulmak zor bence.. Kısaca ben bir kızım ama bana kalırsa erkekler kızlara göre daha güzel seviyor. Ya siz değerli üyeler siz ne düşünüyorsunuz?
Seven erkekleri üzmeyin kızlar sizde sevin onlara şans tanıyın?
Cevapla