Sorulan bir soru üzerine aklıma geldi. Erkeğin iki kaşığı varsa birini kıracaksın demiş eskiler.
Benim çevremde kadınının erkeğe gün yüzü göstermediği (ekonomik anlamda) evlilikler var.
Bu evliliklerde erkekler genelde eşlerini memnun etmek için çabalıyor da çabalıyorlar.
Erkekler sanırım kadınlarını kaybetme korkusundan artık ne yapacaklarını şaşırıyorlar.
Dikkat ettiğim şey ise daha tasarruflu, kocasına destek çıkan, kişisel olarak çok harcaması olmayan kadınlar diğer kadınlar gibi el üstünde tutulmuyor, değer görmüyor.
Evliliklerde gerçekten yukarıda bahsettiğim örnekleri görenler var mı?
Siz bu söz Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benim çevremde kadınının erkeğe gün yüzü göstermediği (ekonomik anlamda) evlilikler var.
Bu evliliklerde erkekler genelde eşlerini memnun etmek için çabalıyor da çabalıyorlar.
Erkekler sanırım kadınlarını kaybetme korkusundan artık ne yapacaklarını şaşırıyorlar.
Dikkat ettiğim şey ise daha tasarruflu, kocasına destek çıkan, kişisel olarak çok harcaması olmayan kadınlar diğer kadınlar gibi el üstünde tutulmuyor, değer görmüyor.
Evliliklerde gerçekten yukarıda bahsettiğim örnekleri görenler var mı?
Siz bu söz Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar