Erkeğin iki kaşığı varsa birini kıracaksın! Hanımlar Beyler! Bu söz Hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sorulan bir soru üzerine aklıma geldi. Erkeğin iki kaşığı varsa birini kıracaksın demiş eskiler.

Benim çevremde kadınının erkeğe gün yüzü göstermediği (ekonomik anlamda) evlilikler var.
Bu evliliklerde erkekler genelde eşlerini memnun etmek için çabalıyor da çabalıyorlar.
Erkekler sanırım kadınlarını kaybetme korkusundan artık ne yapacaklarını şaşırıyorlar.

Dikkat ettiğim şey ise daha tasarruflu, kocasına destek çıkan, kişisel olarak çok harcaması olmayan kadınlar diğer kadınlar gibi el üstünde tutulmuyor, değer görmüyor.

Evliliklerde gerçekten yukarıda bahsettiğim örnekleri görenler var mı?
Siz bu söz Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Erkeğin iki kaşığı varsa birini kıracaksın! Hanımlar Beyler! Bu söz Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla