Sevgilimin annesiyle konuşmasını duydum ve ondan soğudum abartıyor muyum?

Sevgilim sabah 6 gibi aradı açtım biraz konuşup birkaç saat telefon açık uyuyalım dedi her neyse o uyudu ben kitap okuyordum beni uyudu sandı ama telefonlarımız karşılıklı açıktı. Sabah 7.30 gibi annesi odasına girip kirli çamaşırları ver uyan işe geç kalacaksın vs dedi o da ''Sus lan uyuyorum'' dedi. Annesi şurayı burayı dağıtıyorsun diyince tekrar ''Lan sus git ya giyecek bir şeyler hazırla işe gidecem'' gibi konuştu annesi de kızdı ama ben konuşmaları duydum ve annesiyle hep arasının çok iyi olduğunu söyleyip ben telefonda konuşurken annecim seni çok seviyorum diye bağıran çocuk böyle bir konuşma yapınca çok şaşırdım. Bilmiyorum normal gelmedi yorumunuzu merak ediyorum benim için aileye saygı önemlidir. Annesini çok seviyor biliyorum onla yalnız yaşıyor ama bu şekilde konuşması moralimi bozdu. Annenle nasıl konuşuyorsun git özür dile diyecektim ama şimdi annesine gidip, senin yüzünden aramız bozuldu gibi şeyler söyleyip kızmasını istemedim. Sabah sersemliği sinir anı sizce normal mi? Normalde annesiyle iletişimi çok iyi sürekli hediyeler alır, çiçek alır götürür. Ama anlam veremedim. şu an onla konuşmak istemiyorum. 1 yıllık ilişkimiz.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu konuyu onla konuşmalı mıyım 1 dediğimi 2 etmedi ya 1 yıldır tanırsınız herhalde bir insanı. Zaman zaman kopma noktasına geldik terkettim gittim hiç hakaret etmedi. Çok şaşırdım annesiyle kaç kere konuşturdu beni
Sevgilimin annesiyle konuşmasını duydum ve ondan soğudum abartıyor muyum?
Cevapla