
Tek nefes olup bir kalbin, bir bedenin içinde buldunuz mu kendinizi?

Henüz öyle bir şey olmadı ama sanırım bunun için öncelikle gereken şey birini sevmek sonra da sevişmeyi sevmek. sonra bu ikisini aynı beden üstünde gerçekleştirmekten haz duymak. yani seviştiğim kişiyi hem seviyor olmam gerekiyor hem de sevişirken bunu istiyor olmam. birini sevemiyorsam sadece hormonal olarak sevişmek istiyorsam sevmeden fakat isteyerek sevişebilirim. bütün bu kombinasyonların içinde aradığım ve bulamadığım tek şey severek ve isteyerek sevişmek. hem birini sevemiyor hem de sevişmeyi sevemiyorken bu kombinasyon benim için şimdilik imkansız görünüyor.
Gif mükemmel bu arada.
Keşke paylaşmasaydım. KS ne anlar. Adamlar kısaca ''Seks yaptınız mı yani?'' diyor.
Bu kadar kısıtlı düşünebilen bir beyinle yaşamak zor olsa gerek. gerçi cehaletlerinin farkında olduklarını da sanmıyorum. geniş düşünemiyo bu insanlar. cevap vermeye dahi tenezzül etmem.
Tek vücut olmayı, penisin vajinaya penetre oluşu ile bir tutan zihniyetler yine hortlamış. Acınası.
Okuduğu şeyi düz bi' şekilde anlayan veya onu bırak, anlayamayanlar var. Biraz da anlam çıkarmaya bakın arkadaşlar.
Tenine dahi dokunmadan biriyle tekleştiğim oldu, evet.
Benim beynim durdu artık.
Aklıma bi' söz geldi...
"Öldüğünüzde ölü olduğunuzu bilmezsiniz. Bu sadece başkaları için zordur. Aynı şey salak olduğunuzda da geçerlidir."
Çok çektik çok.
Arkadaşlar sıkı tutunun
Birazdan Nirvana'ya erişeceğiz
Cevap
6Cevap
Anlaşılan çoğu kişi için tek vücutta birleşmek, tek nefes olmak, kendini tek bir bedenin içinde bulmak cinsellik, seks demek. Gerçekten saçma.
Evet, oldu. Tek bir nefes olarak bir kalbin içinde bulduk kendimizi.
Cidden hala onun etkisindeyim -_-
teknoloji ne kadar ilerlemiş artık başkasının bedenine de girebiliyorsun :D
Yorum için teşekkürler.
Eyleme dökememenin verdiği ezikliği duygusal açıdan doldurdum ne yalan söyleyeyim. Dokunmadan bütünleştim şahsın bedeniyle, ruhuyla.
Yorum için teşekkürler.
Çok sevdiğim insana sarildigim da bütün olmuş gibi oldum
Ne hoş :)
Hayır hiç birisiyle karşılıklı birşeyler hissettim dolayısıyla tek bir kalbin içinde birleşmedik😏Yani olmadı
heee sen seks yaptınız mı diyorsun.
Yani kitap okuyaman bir ülke olduğumuz için cümleyi düz bir şekilde okumanıza kızamıyorum aslında :)
kitap okusam cümlenin anlamı değişir mi hacım? :)
Kesinlikle ama kesinlikle değişir.
Aynısını yukarıda da yazdım. Tek nefes olabilmek, bir kalbin içerisinde yer almak, bir beden olmak ''Seks yaptınız mı?'' sorusunu mu doğuruyor sence?
Bahsettiği olay seks kadar basit birşey değil
Erkeksi hayvanı sevmem ama doğru düşünüyor bunun kitapla alakası yok Birbirine yabancı iki beden halindeyken tek vücutta birleştiğiniz oldu mu? Soru biçiminden bu anlaşılıyor direk dersyı okumayan bir kişi için.
Detay.
@rahibeafrodit ben seks yaptığımda arkadaşın bahsettiğinden daha yoğun duygular yaşıyorum. yaşadıklarımı süslemem gerçekte yapılanın seks olduğunu değiştirmiyor. he sen seksi lambur lumbur yapıyorsundur haklısın ama benim için seks zaten arkadaşın bahsettiği gibi yapılmalıdır.
ne ben seks dediğimde eylem daha iğrenç bir hal alıyor, ne de siz süslediğinizde eylem daha sevimli oluyor.
Boş versenize.
Yapıştır...
üstteki yorumum senin içinde geçerli hacım, ayrıca durumu cehalete bağlaman hiç hoş değil. o cümle beni cahil etmediği gibi seni de benden üstün kılmaz. gülüp geçmek için yazdığım bir yorumdu sadece.
he bana desen ki seksten değil aşktan bahsettim bak o zaman bişi diyemezdim (gif yiyişiyolar gibi görünüyor derdim sadece :) )
Ben seks yapmaktan veya seks yapmayı süslemekten bahsetmiyorum. Gerçekten saygısızlık yapmak istemiyorum ama biriniz 33 diğeriniz 26 yaşında fakat of kafayı yicem.
Nasıl bu kadar dar düşünebiliyorsunuz gerçekten hareket etmek amaçla söylemiyorum ya.
Aşk seksten çok farklı bir şey, bu çok farklı bir tutku.
BİR NEFESTE OLMAK demek seks yapmak demek ki?
AYNI KALBİN İÇİNDE YER ALMAK demek seks yapmak demek mi?
BİR VÜCUT OLABİLMEK az önce yazdığım cümleler ile bağdaştırınca özetle SEKS yapmak demek mi !
Neyse abi teşekkür ederim yorum için :)
Bence öyle demek aşık olmadığın insanla seks olmaz seks sadece hayvanlar gibi üremek amacıyla yapılan bişeymi? Hayır. Neden seks olunca pis kötü kaka aşağılıyıcı bir kelime gibi anlıyosunuz?
@BurJuVa_KıZı eyvallah :) sana da kızdılar :/
soran kardeşim; bende sana onu diyorum, seksten değil aşktan bahsettim deseydin bişi diyemezdim (gif hariç) ama kitap okumaya girince senden daha az okuduğumu düşünmüyorum açıkçası, gene de okudum demek yerine başka şekilde açıklamaya çalıştım ki saldırgan bir tutum olmasın.
ben teşekkür ederim, vaktini aldım
Bakış açıları değişkendir senin düşündüğün gibi o düşünmez. @Depressiwe senin düşünğün kadar da ince düşünmüyor. Tamam bunun okumakla bir alakası olmayabilir kimilerine göre fakat asıl olarak farklı bakış açılarıyla bakmaktir. @erkeksihayvan mesela iki yarım elma bunlar tek bir vücut da bulunurlar. Ama herhangi seks unsuru birşey olmaz. Bunlar sadece bir bayan ve bir erkek değildir. İki kardeş de olabilir. Bana göre herhangi bir eşyada olabilir. kişisel bir durumu toplumsallastirmak kadar saçma bir şey yoktur. @BurJuVa_KıZı bu sözüm sana da geçerli.
@rahibeafrodit aynı şeyi düşünmüyor olmamız birimizin yanıldığı anlamına gelmez.
ayrıca iki yarım elma kadın erkek gibi farklı parçalar değildir. 1 elmadır o ve ikiye bölünmüştür. ve hiç kimsenin kardeşini gif teki gibi seveceğini düşünmüyorum.
he ısrarla bunun kitap-kültür olayı olduğunu düşünüyorsanız buyrun istediğiniz genel kültür testini yapalım. falanca yazarın falanca kitabını okumanız ya da benim başka bir şeyi okumam sizi daha üstün biri yapmış mı.
cehalet sadece okumamak değildir, okuyunca kendini bişi sanmakta cehaletten gelir.
mesela sen bütün yorumlarımı okuduğun ve anladığın halde bu yorumu yapmış olamazdın, o kadar bilgi size biraz mizah duygusu ya da farklı düşünenlerin olabileceği fikrini kazandırmalıydı.
Küçük bir yorum yapıp gideceğim. Kitap okumanın bize kazandırdığı en güzel yan cümleyi düz bir şekilde okumaktansa bize ne söylediğini anlamaya çalışmamızı öğretir.
Bir şiir düşün içinde imgeler dolu olan.
Dümdüz okuduğunda ne anlarsın? Hiçbir şey.
Fakat anlama baktığında kendini o şiirin içinde bulursun.
Edebi metinlerde böyledir işte.
''Beni öp sonra doğur beni'' Cemal Süreya.
Ne diyor burada? Kadının sancısı tutmuş doğuyor mu diyeceğiz? Hayır.
Bence bu son yorumum kitap okumanın gerekliliğini anlatmıştır.
Hoşça kalın.
Ben zaten farklı düşüncelerin olabileceğini kabul ediyorum ve asla okumakla alakası olduğunu düşünmüyorum. Her kendi fikrini belirttikten sonra daha fazla ustelemek kendi fikrini kabul etirmeye çalışmak hadsizce olduğunu düşünüyorum. Bundan sonra daha fazla cevap vereceğimi sanmıyorum. Konu kapanmıştır
@rahibeafrodit sana cevap yazmamın tek sebebi; kişisel eleştiride bulunman ve zaten ilk yorumumdan sonra haklılığımı değil farklı düşünebileceğimi ve bunu kitap okumaya bağlamanın anlamsızlığını izah etmeye çalışmama rağmen bunları yazman. bunun dışında herhangi bir sorun yok yazdıklarında.
Hocam kitap okumak bu konu için anlamsızca sana attığım her şiirin anlamına varabilir misin?
Şiirdeki imgeleri çözebilir misin?
Bunların cevaplarını istiyorum. Ha aksi takdirde tezini çürütmüş oluyorum
sana gelince güzel kardeşim dediğim gibi okusamda bunu insanların gözüne sokmam ve okumayı kibir haline getirmem ama ısrarla diyorsun ki ben okudum o yüzden benim anladığımı anlayamazsın, bu sebeple kızdım. yüz yüze olsak şiirin ana fikri tartışmasını yapardık. şimdi atacağım linke tıkla ve gör okuduğum için sana ilk yorumu o şekilde yaptığımı. sanırım sen hiç okumadığın için bu tür şeyleri anlayamadın:)
(yanlış anlama senin mantığınla konuşuyorum)
Abi sen beni hiç anlamıyorsun şu an en sonunda arayacağım :D
Anlatamıyorum galiba derdimi
at istediğin şiiri karşılığında sana çok basit birer soru sorucam kendi okuduklarımdan.
ok dersen sorun yok benim için, fakat şiir görecelidir şair söylemediyse tam olarak anlattığını, sen istediğin gibi algılarsın ben istediğim gibi.
işin kötüsü hakkında yanılmamış olmam, cidden okudukların kibirlendirmiş seni :/
yalnız şiirlerden kısa dörtlükler olacak sana çok vakit ayıramam ve gündüz soracaksın
sor bakalım birinci sorunu
Bak işte bu çok büyük bir yanılgı ki şiiri istediğin gibi algılayamazsın. Şiiri istediğin gibi algılaman şaire yapılan en büyük haksızlıktır. Şairin şiire kattığı anlam dışında anlamlandırmak şiiri başka bir şekle sokmaktır. Bu yüzdendir ki okumak anlama yeteneğini arttırır.
tamam bay dahi o zaman sana kendi yazdığım bir şiiri yazayım, ne anlatmak istediğimi söyle. eğer haklıysan doğru şekilde anlarsın yok aynı hislerimi söyleyemezsen ben haklıyımdır ok?
en azından şairine cevabını sorabileceğimiz bir soru olur :)
aksini kabul etmeyeceğim yani şairine cevabını soramayacağımız her şiir bizi sadece tartışmaya götürecek sen öyle değil başka bişi anlatmış diyeceksin uzayacak gidecek çocuk oyununa eşlik edemem.
he bu arada ben cevabı gayet basit genel kültür soruları soracağım
sen kitap okumayı kibir haline getirmişsin cidden hiç hoş bişi değil.
neyse sen bildiğini oku. sana karikatürü attım ve senin onu okumadığın, benimse okuduğum için ilk yorumu yaptığımı izah ettim. şiir konusunda sor dedim, yok efendim tek anlamı varmış falan dedin ki çok komik.
senin çocuk oyunlarınla ya da okuduğun şiirlerle sana cehaletini ispat etmekle vaki kaybetmeyeceğim. senden daha kültürlü olduğuma ama kültürü bencilliğe çevirmeyi bırak umrumda olmadığına eminim. sen sor ben sorayım dedim ona da gıkın çıkmadı. seninle vakit harcayamam genç arkadaşım. kitap kulüplerinde bile saatlerde üzerine varsayımlar yapılan şiirlerin tek bir anlamı olduğunu söyledikten sonra.
ben bildirimleri kapattım sana kolay gelsiin cidden müsait değilim seriden cevap vermeye. biraz bak profilime fikir sahibi ol hakkımda.
ben iki soruna baktım ikisinde de kitap okuduğunu insanların gözüne sokmaktan başka bişi yapmamıştın. iyi akşamlar.
bu arada en baştan beri kusuruma bakma saçma sapan bir mevzuyu uzattım.
gereksiz oldu sen ne diyorsan senin için odur doğru, ben ne diyorsam benim için odur.
kibirli dediğim içinde kusura bakma.
hakaret etmeden tartıştığın içinde teşekkür ederim
Ne büyük bir erdemdir. İyi akşamlar. Kendine iyi bak @erkeksihayvan
Hermafrodit'i soruyor herif :D
Güldüm, Yorum için teşekkürler.
Yok be nerde o nefes aslın yeter :D :D
:))
yani diyor ki seks yaptınız mı
Hayır söylediğin şekilde ele alırsak hiçbir ilgisi yok !
İçerikteki duygunun farkına varamıyorsan duygusuz yapılan seks bilinçaltını esir almış demektir.
Tamam genel bir anlamda kitap okuma eksikliği olduğu için çok normal.
Ülkenin yarısından çoğu İktidarı sahipleniyor fakat bu onların düşünebilen insanlar olduğunu göstermiyor örnek olarak.
Edebi yönünüzü biraz güçlü tutmanızı samimi bir şekilde tavsiye ederim.
Bir tek nefesi paylaşmak, bir tek kalbin içinde yer almak ve bir tek vücutta birleşmek senin için SEKS yapmak ise üzüldüm.
Edebi bir metin ile normal bir gazete haberi arasında birçok fark vardır.
Eğer ki sen googledan araştırma yapmaksızın bu nedenleri bilmiyorsan söylediğimi ne yaparsan yap ne yazık ki anlayamazsın.
Edebi cümleler düz bir şekilde okunup anlamlandırılamaz, cümlenin içinde saklı olan anlam aranır.
Bunun duygusallık ile bir alakası yok. Edebiyat bilgisi ile alakası var arkadaşım.
Ağlanacak duygusallıkta bir şey yazmadım fakat üzülüyorum ki bu konuda çok bilgisiz biri çıktın.
Yeterince bilgi sahibi olduğumdan dolayı konuşmam ''Çok bilmişlik'' olmuyor fakat senin bilgisizce çok bilmiş bir şekilde konuşman ''Cahilliğe'' giriyor.
Yorum için teşekkür ederim, iyi günler :)
Sevgilime sarılarak evett
Bunu yapmak için henüz fırsatım olmadı :)
Bu fırsat içeren bir şey değil :)
Sorduğun sorudaki inceliği görebiliyorum:)
Karşıma dokunmayı isteyebileceğim biri bile çıkmadı. Soruda bulunan tek nefes ve tek beden olmak kavramları sevgiyi iletmek için birer araçtır. Aslında karşıma sevebileceğim biri çıkmadığını kastediyordum:)
Ben kendimi bulamadım daha
Yorum için teşekkürler.
Gif iyiymiş :D cevap hayır :D
Olmadm :)
Yorum için teşekkürler.
Manidar
Yorum için teşekkürler.
Olmadi
Yorum için teşekkürler.
Evet😍😍
Yorum için teşekkürler.
Od
😊😊😊😊
Ne tuhaf soru
Nesi tuhaf
Yani birini canınız pahasına sevdiniz mi diye soruyorsun.
Yık olmaz
Yorum için teşekkürler.
hic yasamadim
Yorum için teşekkürler.
Hayır.
Yorum için teşekkürler.
Hayir :/
Tamam
Hayir
Evetli, hayırlı yorum yapmayın :)
nope
Anladım.
Hayır olmadı
olmadı maalesef
Hiç olmadı ya
Yorum için teşekkürler.
Olmadıkdı
Ah nereden sordum. Sitenin cehaleti yine ortalıkta.
Oldu
Olmadı
ıhım hayır
Yorum için teşekkürler.
Önemsiz
Evet 😊
Yorum için teşekkürler.
Evet
Tamam
Hayır
Yok daha obne olmadi
Hayır
hayır bulmadım
Hayır
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar