Tipsizim ve bu beni çok etkliliyor. Her konuda özgüvenim zayıfladı. Kız bile bulamıyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Bende tip yok :D tipsizim :D bıktım bu hayattan. Kızlar beni sevmiyor. Fotoğraf çekilirken bile utanıoyrum kaçmaya çalışıyorum. Nerde güzel bir kız görsem kendimi maymun olarak görüyorum ordan uzaklaşıyorum. Yakışıklı bir erkek görüncede vay be adam doğuştan insan diom.
Böyleyim işte. Mutsuzum öylesine bomboş yaşıyorum.
Görüşleriniz alayım ama ciddi olun lütfen.
Tipsizim ve bu beni çok etkliliyor. Her konuda özgüvenim zayıfladı. Kız bile bulamıyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla