Sevgilime telefonda iltifat edemiyorum cok utangacim benden sogurmu?

Eski sevgilimle yaklasık 1-2 aydır yakınlasmaya basladık askere gittigi icin ilgilenmeye basladım cunku kabul ediyorum guzel bir firsatti Şu an yakiniz baya bir dediğini iki etmiyorum oda eskiye gore baya ilgili yazışırken iltifat edebiliyorum hatta arada erkeğim de diyorum ama telefona gelince hiç iltifat edemiyorum canım dahi diyemiyorum cesur olup utansamda kendimi zorlayıp canım aşkım desemmi yoksa kasmayayım mı? (Umarım bunu okumaz cunku yıllar evvel onunda bir ks hesabı vardı)
Sevgilime telefonda iltifat edemiyorum cok utangacim benden sogurmu?
Cevapla