Sevgilim arkadaşlarıyla havuza gitti sizce fazla mı abarttım?

sevgilim arkadaşlarıyla havuza gitti ben dedim ki havuz kız erkek karışk mı dedim o da bilmiyorum bu gideceğimiz yer yeni ben sana haber ederim dedi neyse gitti sonra aradı şimdilik kız yok olursa tekrar ararım telefon arabada dedi tamam dedik kapattık aradn 4 saat geçti aradı biz çıktık diye bende tamam dedim sonra havuz nasıldı dedim o da iyiydi dedi bir tane kız vardın 15 16 yaşında ailesiyle gelmiş dedi bende bağırdım çağırdım kapattım bir daha arama ben sana güvendim git dedim kız olursa haber ver dedim sen niye vermedin diye sonra küstük sizce kim haklı
Sevgilim arkadaşlarıyla havuza gitti sizce fazla mı abarttım?
Cevapla