AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
19 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
İlişkiyi kadın sonlandırmışsa erkek zaten yarım kalmıştır. Ve hala seviyorsa bir yanı onu bırakamaz, şartlar ve durumlar değişse de bir şekilde ondan haber almak ister, özler, bir umut vardır hep içinde, bir gün belki döner diye. Eski sevdiğinin, koynuna aldığın kişinin arkadaş olması bence daha çok acı verir, ona dokunamamak, öpüp, saçlarını okşayamamak çok koyar adama. Ama yokluğu hepsinden kötüdür bence.
Çok basit başkalarıyla beraber olduğunu görmek istemiyorsun eğer biriyle mutlu vakit geçirdiğini görürsen ya sen kendini üzüceksin ya da o diğer kişiyi uzaklaştırmak için yollar aricaksın o kişi senden başka kimseyle mutlu olmamalı ve bunu sağlamalısın. Milyonda birdir mutlu olsun banane beni ilgilendirmez demek. ama 2 senelik ilişkiden sonrada heleki bir kız ise o çocuğun kucağında başka bir kızın gezdiğini görmek istemez..
Eğer arkadaş kalabiliyorsanız ya hala seviyosunuzdur ya da hiç sevmemişsinizdir
Arkadaş kalınmaz normalde.
Barışma umudu taşıyordur. o yüzden
Ne aşkı işinize bakın.. boş işler.. ama şunu belirtim yaptin yaptın bir daha o firsat ele gecirmek zor oluyor bazen.. kız da farkına vardımı kostur dur salak.. zaten seni seviyorsa salak ya da yollusa salak verecektir salak..
Ayrılmış olsanızda tartışarak olmuş yani ne olursa olsun birbirinizi hala seviyosunuzdur. Ayrılıncada başkalarıyla çıkıyomu n'apıyo hala merak edersiniz çıkarkenki alışkanlıklar yani. O yüzdendir sanırım
bunca zaman yaşadığım ve bitirdiğimiz hiç bir ilişkide arkadaş kalmayı tercih etmedim, edemem bana ters :)
Samsun lu memeleketimden Buyuk edebiyatcı Vedat Türkali de vefat etmiş Allah rahmet eylesin
Kasrşı tarafı hala seviyor ve umut besliyorsunuz. Özlem duygusunu bastırmak için arkadaş ayağına yanında olmak istiyorsunuz. Ama bir taraf sevgisi bitmişdir ve yeni bir sevgili bulacaktır işdde o an ben yaşıyammmmmmm
tekrar görüşebilmek ileri de tekrar denemek için olur. ilişkilerde yaşanan alışkanlıklar öyle bir günde terk edilmiyor o alışkanlıkları unutana kadar arkadaş kalmak isteyebilir
Ben istemem.!
O benim arkadaşım değil çünkü sevgilim -di.!
Sürekli kendime eziyet etmeye kapı aralarım öyle.
İsteyenlerin çoğu daha önce cinsellik yaşamışsa o kapının kapanmasını istememesidir.!
Bende
Saçma çünkü ben sevgilime arkadaş mantığıyla yaklaşmam ki.
Arkadaşımı gecenin köründe seviyorrum kız seni diye aramam çünkü. Sesini duyunca kokusunu alınca mutlu olmam.
henüz vazgeçememiştir ama bir sebepten dolayı ayrılmıştır ama unutmak istemediği için arkadaş kalmak istemiştir
Kimseyi bulamazsam geri dönerim arayı soğutmayalım 😂😂
bunun tek sebebi yasanalar soucta aranızda bişeyler yaşanmıs 2 sene az bir süre değil seni kırmak istemiyor ya da uzun süre sonra dönebilir kafası karısıktır bu sıralar
Böyle bişeyi sadece tekrar başlayabilme umudundan dolayı yapardım ama iki sevgili dost kalamaz sevgi bitmişse
şahsen bunun aynısını yaşadım , yaşıyorumda çok güzel bir iletişim ve kaybedilmemesi gereken bir saygıyı böyle koruyoruz sadece aşk bitti sevgi başka bir hal aldı aramızda paylaştığımız şeyler yüzünden
Dünya küçük. Türkiye küçük. Şehir küçük. Gün geliyor mecburen karşılaşıyorsun. Kader seni karşıkarşıya getiriyor. Küs ayrılmamak lazım.
2-Erkek beyni ile kadın beyni farklı.
3-Sen cevap ver. seninkini okuyalım?
Okulun son haftası öğretmenin ders işlemesine benzer bence bu. Hiç bir halta yaramayacak aksine acı verecektir hanimo son derler gibi sıkar ya insanı onun gibi bence
Yaşananlar bir anda unutulup silinemez. Kopması zor olur.
bence gerçekten sevdiyse kimse arkadaş olarak kalamaz. ya komple sileceksin ya da birlikte olacaksın.
Hala seni seviyordur ve bu yüzden özlemini de bastırmak istiodur hatta günün birinde yeniden birlikte olmak için olmuş da olabilir fakat başka bir kızla sev olduğunda senden taktik almak için filan o yüzden de olabilir 😐😐
Onu hala seviyodur, arkadaş bahanesiyle hep yanında olmak isteyecektir ya da gururlu ve kibirli bir erkek değildir, kıskanç değildir, mezhebi geniştir bu tip bir karaktere sahipse arkadaş kalabilir
iki nedeni olabilir; sevgililikten öte konuşabilmeyi başarmış olabilirsiniz ve bunu devam ettirmek istiyor olabilirsin, ya da hala ona dair birşeyler hissediyor olabilirsiniz.
Hiç bekleme arkadas olarak bile kalma boşver.. kişiden kişiye değişir amacı seni yedekte tutmakta olabilir boşta kaldığı zaman yanlış yapmışım falan diyip dönmeye bile çalışabilir
2 yıl boyunca can cigerken bir anda 2 yabancıya dönüşmek koyar adama..
"Günün en dikkat çekici sorusu" diye bu soruda bildirim gönderen rahatsızlığınıza tüküreyim.
Ahahaha pardon ya
Göz önünde olsun başkasının olmasın olur da geri döner belki...
Puhahahhahaha testis geçtigim birine yaparım ben onu bu ne zihniyettir be kardeşim 2 senede evlenilmez mi iyice kullanamadım elde hatun olmazsa gene bunu öpmeye devam ederim hesabı : DD
İş işten geçtikten sonra araya mesafe koymak iyidir. Asıl saygı ve sevgi, karşınızdaki kişinin huzur ve mutluluğu için yine onun gözünden uzak olmaktır. Hele bir de iki kişi de evlenmiş ve yuva kurmuş ise bu durum daha da önem kazanıyor. Zira siz her ne kadar kendinizden ve karşınızdaki kişiden ne emin olursanız olun hayatı paylaştığınız kişinin içinde kopan fırtınaları bilemezsiniz. O yüzden tehlikeli sularda yüzmemekte fayda var. Malum Şeytanın işi yok.
belki güveni sarsılmıştır, dediklerini yapmamışsındır, bir olaydan dolayı (belki onun için hassas bir konudur) ayrıldıktan sonra yanlış anladığını görmüştür hemen geri dömnemeyeceği için arkadaş kalmayı seçmiştir veya çok yalnız kalmıştır