
ARKADAŞLAR SIĞMADIĞI İÇİN RESME YAZDIM LÜTFEN YARDIM EEDİİİN

Telden girdiğim için okunmuyor yazılar ama 3 4 saat öpüşmek çok güzel ya bende ilk aşkımla arabada saatlerce öpüşmüştük sadece yağmur altında❤️
Öpüşmeyi bilmiyorsun ondandır
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar