Erkek arkadasim telefonla konusurken kendinden geciyor ve benden yardim istiyor napmaliyim?

5 aylik bir iliskimiz var ilk aşık oldugu kisi benim ve bende onu seviyorum. Her telefonla konusmamizda aziyor ve kendinden gecerek herseyi evet dememi istiyor hı hı diyerek gecistiriyorum bu cok fazla oluyor. Sonra 5 dk sonra ara diyip kapatiyor aradigimda ise ozur diliyor , pisman oldugunu söylüyor , birdaha ki seferde yine olursa yüzüme kapat diyor sizce bunlari istemedigimi soyluyup ayriliyim mi ya da dedigi gibi suratina mi kapatiyim bu her konusmamizda olan bisy napicaagimi bilemiyorum yardim
Erkek arkadasim telefonla konusurken kendinden geciyor ve benden yardim istiyor napmaliyim?
Cevapla