Güncellemeler
+1 yıl
Bu ne ya kimse cevap vermiyor
Güncellemeler
+1 yıl
...
Genelde bebeğim diyorum alıştı ismiyle cagrinca bakmiyor😄
Cevap
2Cevap
Sevgılım derim Şu an yok orası ayrı😃 nıyeyse çok hosuma gıdıyor benım yani sevgılım neyse 😃
Beyim diyorum sarı civciv diyorum 😅
Valla ben adının sonuna 'M koyuyorum genelde :D
Çiçeeeem. derim
24 ayar öküzcüğğüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar