Bel çünkü denge ve ağırlık merkezinin olduğu yer. Eger orayı güzel bir şekilde hissedersek ve hissettirirsek karşı taraf dengeyi bizde bulur dengelenmek ister agirlik merkezi bize dogru kayar bu sırada parabolik bir kıvrım oluşturur bu da yakınlaşmayı sağlar kalbin atmasi aritmetik olarak artar bu da aşk tır tutkudur.😘
Sana ait olduğunu ona kanıtlamak gibi bir nevi güç gösterisi olarak görülüyor. Onu koruma hissiyatından ötürü de erkekler kızların belinden sarılır. Bir de kadınların bel yapısı ince ve kıvrımlı genelde, seksi bir yanı da var :)
Bayanların beli narin, düz, ılık ve hafif yumuşak bölgedir.. Bilenin pek olduğunu sanmıyorum ama kadının heyecanını belindeki sıcaklıktan anlayabilirsiniz.. Bel önemli!!
kadın kendine dokunulmasından hoşlanır ama belli etmez bizler bu ayrıntıları biliriz siz soylemeden dokunuruz beyin buna programlanmış :D mesela yolda yürürken el ele tutuşacagın zaman kimse bunu önceden söylemez bir şelilde o eller kavuşuruz