Bir kizin bir erkege bulusalim demesi cok mu itici olur?

Eski sevgilimle Şu an ayni sehirdeyiz ve birbirimizi hala begeniyoruz zaten iki hafta once aramizda bir yakinlasma oldu ve onun umursaamaz tavirlarindan dolayi bitti, hala konusuyoruz arkdas ama farkli bir arkads seklinde hergun birbirimizi goruyoruz, gecen gun ben onu sarhosken arayip konustum yanima cagirdim o da benle bir program yapmak istedigini soyledi ama yapamadik, benim bu sehirdeki son haftam ve onunla biraz vakit gecirmek istiyorum gorusmek istiyorum sizce arayip veya mesajla bugun goruselim desem cok mu arsz ve garip olur?
Bir kizin bir erkege bulusalim demesi cok mu itici olur?
Cevapla