Herkes sevgilimden ayrılmamı istiyor? Kötü bir çocuk olmadığı halde?

Sevgilimden her fırsatta ayrılmamı söylüyorlar. Hatta kardeşim eski sevgilime dönmemi çok istiyor. eski sevgilim sanal olmasına rağmen 1 yıl boyunca peşimden koştu. Bazen onl kpnuştuk. Her defasında defalarca beni nasıl sevdiğini anlattı. Ve neden bitirdiğimi sordu. Bana olanaksız gelmişti, sonuçtasaaldı ve şehirler farklıydı. Ama son konuştuğumuzda sabah 4ten 8 e kadar konuştuk. Onu özediğimi fark ettim. ama bu saatten sonra da olmaz gibi. 3 yaş büyük. kardeşim "Bu çocuk ezik, ama eskisi seni yaşatır vs" diyor habire. Bugün bir arkadaşım bize geldi. Konuşuyoduk, sonra çok heyecanlı bir şekilde "neler oldu inanmazsın!" Dediğimde kardeşim ve arkadaşım bir umutla "Ne oldu, terk mi ettin sonunda?" Dediler. Çocuk biraz özensiz, çok konuşur ve dediklerini tekrarlar. Biraz çelimsiz. Artık bundan ben de şikayetçiyim. 7 aylık sevgiliyiz. Her şey alışkanlık oldu resmen. Buluşsakta arkadaş gibiyiz zaten. Aynı okuldayız ama. Ayrılınca okulda nasıl gezerim bilmiyorum. Siz olsanız ne yaparsınız? (Hislerim eskisi kadar çok yoğun değil)
Herkes sevgilimden ayrılmamı istiyor? Kötü bir çocuk olmadığı halde?
Cevapla