Hiç kimse beni sevemez hissine kapıldığıız oluyor mu?

22 yaşındayım. Hiç sevgilim olmadı. Ama insanlarla diyaloğum çok iyi. Ne yazık ki karşı cinsle bir sevgiliye nasıl davranılır hiç bilmiyorum. Nasıl sevilir. Hep bir korku var içimde kimse beni sevemez diye. Sevse bile çabuk soğur uzaklaşır. Sizce böyle düşünmem normal mi?
Hiç kimse beni sevemez hissine kapıldığıız oluyor mu?
Cevapla