Haram filan olmasını bir kenara attığımız vakit başta çok yararlı bir şey değil... Elbette insanın canı sıkıldığı arada eğlenmek istediği vakit bu yola başvurabilir ama ben şahsımca canım sıkıldığında hem can sıkıntımı giderecek hem de kendime zarar vermeyecek aksine bana katkı sağlayacak şeyler yapmayı tercih ederim. Ayrıca yaklaşık 9 aydır alkole bağımlı birisi ile cebelleşince hepten soğudum bu içkiden içer bağırır, ağza alınmayacak laflar eder. Ertesi gün ise "içkiliydim bilmem ne"... Neyse her şey dozunda güzeldir, ama alkolü hiçbir zaman sevemeyecek ve de sıcak bakamayacağım ne yazık ki.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
İçki içip sohbet etmek de gayet eğlenceli ve iyi bir şey. Senin hayatına giren adamlarla alakalı yani sen hep hayatına öyle arıza tipleri alırsan tabii böyle olur sonuç. Ayrıca daha 18 yaşındasın bence o kadar hakim değilsin hayata
İçki içer kendini kaybeder sonra feneri başka bir kızla başka bir yerde söndürür falan filan. İçki tüm kötülüklerin anasıdır. bir çok kadın erkeğiyle evlilik düşünür ileri yaşamı düşünür sürekli içen bir erkek iyi bir aile babası olamaz iyi bir ev erkeği olamaz. Ayrıca içkimin bir sürü zararı var. İçmesin demiyorum bende içerim arada ama her şeyin yeri zamanı ve dozu var. Her gün içen bir erkekle olmak istemez bir kadın.
kim hergün eve içmiş gelen ne yaptığı nerde gezdiği belli olmayan bir eş ister ki. hem zaten şiddete eğilimlisiniz bide içkinin etkisiyle nasıl zaptedecek kadın sizi. bide evde sızacak onunla uğraşacaksın. ne dediğini bilmeyecek. çevresinde kendinin ve ailesinin saygınlığını azaltacak. ömrü kısalacak siroz olma riski yüksek olacak. bence kötü bir yatırım evlilik için içen erkek...
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bence çok uç örneklere bakıyorsun. Yani şahsım adına konuşayım ben hergün içmiyorum haftada bir arkadaşlarımla içerim. Dünya kadar alkol de alsam kör kütük sarhoş da olsam nasıl bir insan isem öyle bir insan olurum, bu senin hayatına alacağın adam ile alakalı. Şiddete eğilimli olmak gibi bir durum yok ortada sadece hayatına giren adamlar manyak adamlar olmuş senin ve üzülerek söylüyorum manyak adamlara aşık olmuşsun. Saygınlık azaltan bir durum da göremiyorum.
Kısaca her şey senin hayatına giren adamın nasıl birisi olduğu ile alakalı içki ile değil. Ve profil fotoğrafın ne anlatıyor senin?
bizim ayırlık konumuz içki içmek kötü ya evli olunca hele içki, adamın yapısını fikrini genişletir Allah aşkına içkinin ortamları çok mu temiz? şahsen sevdiğim insanın öyle ortamlara gidip kafasını dağıtmasını asla asla istemem...
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Biraz abartıyor olabilirsin kaç tane içki içilen mekana şahit oldun? Senin dediğin şey varoş insanların içtiği varoş mekanlar ayrıca evde içmek gibi bir seçenek de var
Yahu bir kere dediğin mekanlar ucuz varoş öğrencilerin genelde takıldığı mekanlar. Lüks şık güzel çokça mekan var. Ayrıca arkadaşlarınla veya sevdiğin insan ile evde de içebilirsin. Zaten hergün içelim diye de bir durum yok ben bazen haftada 1 bazen ayda bir içiyorum zaten içkiyi aramıyorum
Ya ortam olur adam gibi içersin ama hiç kimse suyunu çıkarmadan bırakmıyo.. birde erkeklerde şey var bana hiç dokumaz ya , ya da ben sarhoş olmam, hadi ya öyle diyen kaç kişi ayıltırken canımz çıktı..
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
18 yaşında olmana rağmen erkekler hakkında çok şey biliyor gibi davranmıyor musun?
Bence yaşa çok takılıyorsun sevgilimi topluyorm demedm.. hani çok sevdiğin arkadaşının başı belaya girerde sen toplarsn ya öyle meselelr ve bence sen pozitif yorum yapmamızı bekliyorsn yapmayın da ordan burdan vurmaya çalışıyorsn gibi geliyor.. madem bir şey sordun cevaplara da agresif cevap verme..
içki içmek var içki içmek var... bazıları ağzıyla içmeyi bilmiyor çünkü. bu tiplerin de ne yapacağı belli olmuyr. ama kararında içerse bir sıkıntı yok bence
kişiliği çok düzgün olup başka bir yerleriyle içtiğinde insan dışı varlıklara dönüşen yaratıklar tanıyorum ne yazıkki.. çok içtiğinde zaten kişi kendisi gibi olmuyorki
İçmemesi taraftarıyım. Arada bir arkadaş ortamıyla beraber tabiki içebilir, ama ben erkeğime sarıldığımda onun kokusunu almak istiyorum, içki veya sigaranın değil
Aşırı derece derken ondan bahsediyordum özel gündür arkadaş buluşmasıdır kutlamadır için bir şey demem ama sigara, alkol sevmiyorum ayrıca bağımlılık yapabilir alkol yüzünden olan kazalar da var bir de para veriyorsun bunlara ona para vermek yerine bana dondurma alın
Evet arabam da geldi şimdi prensimin yanına gidip spor ayakkabımı kafasına atıp geleceğim :D Beni bulmaya gelir değil mi tanımadığım ama prens olduğunu umduğum şahıs
Şahsen ben bakıyorum ama her seferinde bakmaz olaydım diyorum o nasıl bir abazaliktir asilmakta çığır açmislar bazılarının böyle mesajlar yüzünden bakmadigini tahmin ediyorum eğer buradaki mesaj kutusundan bahsediyorsun
Küçük kız tribinde değilim sadece istemiyorum sevdiğim ya da evlendigim insanın alkol kullanmasını. Benim dinimce haram alkol kullanmak çocuklarıma kötü örnek olunmasını istemiyorum ve bu benim en doğal hakkım. Ayrıca sana hakaret etmedim ben içenede saygı duyarım
En İyi Cevaplar