Birisi size "gökyüzüm" dese, ona güneşler saçar mıydınız?

Evet arkadaşlar birisi size gökyüzüm dese
ona güneşler saçar mıydınız?
yağmur olur muydunuz kurak günlerine?
gecelerini aydınlatır mıydınız?
atmosferdeki o hırçın gök taşlarının
ona çarpmaması için durur muydunuz önünde?
ozon tabakasının tahrip olmuş zamanlarında bile
onun yanında durup korur muydunuz onu
ultraviyole ışınlarından?

ona güneşler saçar mıydınız?
soguk kış günlerinde
belkide odun sobasına koyacak odunu bile yokken
ısıtır mıydınız onun buz tutmuş pencerelerini?

ve evet arkadaşlar ona güneşler saçar mıydınız?
birisi size gökyüzüm dese
onu gögünüze alır mıydınız
gögünüzü verir miydiniz ona?

ve arkadaşlar biri size gökyüzümsün dese
siz ne yapardınız?
soru açık ve net
bu arada hepinize merhaba arkadaşlar..

Birisi size "gökyüzüm" dese, ona güneşler saçar mıydınız?
Cevapla