

Sevgilim ne yapmaya calisiyo ben bunlari soyleyince beni engelledi ne yapmam gerekiyo arkadaslad yardim edin?


Küfür etmemem gerekiyor tutucam kendimi. Klişe bir şey söyleyeceğim geneli aynı bunların. Allah ellerine düşürmesin. Onun istediği şeyleri yapsan ayrılınca bacım damgası koyuyorlar. Yapmasan ayrılıyorlar. Yemin ediyorum aynı sebepten ayrıldım. hadi ordan et gitsin. Hayır vardır her şeyde ne kadardır berabersiniz?
3 sene
Ya uc senedir ciktigim icin benim icin zor olacak ama yapcak biseyim yok ben guclu olmak istiyorum o ezik gibi gorunsun pesimden kossun ama ben ona bakmiyim istiyorum biz onunla herseyin ilkini beraber yaşadık
Ya zaten cok sacma bir olay yuzunden 1 ay konusmadik ama napiyosun falan yazdi arada bende dun artik bu sacmaligin bitmesini soyledim direk cinsellikten konu acti üzülüyorum gercekten burdakilerin bazilari dalga gecmeye calisiyo ama ben kendimi ona vermedim onunla birlikte olmadim heo ben ugrastim zaten bu iliski icin
Sakın ha güzelim sakın yazma. Cinsellik yaşamak için çıkıyorsa gitsin başka kapıya.% 10000 emin ol ki ilişki olduktan en geç bir ay sonra bırakır gider sen de ona engel at. Ne kadar üzüleceğini biliyorum ama senden daha değerli kimse yok. Kimse kullanılmak istemez dimi? Gözünü seveyim yazma gitme engelle
Engelledim zaten o beni engelledigini gorunce ona nasil ayrilik mesaji yazabilirim hic donmeyecegimi hissetsin
Tamam canim sagolasin
Dönmesini filan bekleme zaten farkında değil msn neyin peşinde oldunu gör artık Lutfen acilen ayrıl senin icin iyi olur bizden abla kardes tavsiyesi hani sakin düşünme öyle bni kıskanyorlar filan asla canım kardeşim bas gitsin kicina tekmeyi hayırlısi gelir bulur seni
çocuk zaten bırakmış bacım ayrılması mi kalmış bizim kız kendini yem ederse anca barışır ben sana deyim bunda da bu akıl varken verir görür ebesini kalacak ortada sonra ana baba rezil olacak evli değil elalemin sumuklusune kocam dio
@DeliKizderBana nerden biliyosun verecegimi adam akilli konus ben boyle bisey yapmiycam
belli sorduğun sorulardan sanki başka erkek kalmamış gibi sen yüz vermişsin bişeyler yaşadın mı da bir kaç aylık ilişki ye kocam sıfatını ekliyorsun kolay mı öyle karı koca olmak bu kafa ile gidersen verirsin sen giderken biz geliyorduk şimdi sözler sana acı gelir ama uyan gözünü aç diye söylüyorum
@DeliKizderBana 3 senedir cikiyoruz ve bu sene bu tarz seyler oldu ben farkindayim cok yuz verdigimi o zaman bana akil ver kendini bulunmaz hint kumasi nasil hissetmez ayrilik mesaji atip ondan uzaklasmak istiyorum bana yardim ol o zaman
hiç yazma tamam mı hiç arama da bak kendisi gelecek umursama biraz ya yaptığı hatayı sırf uckuru yüzünden seni kaybettiğini anlasın
@DeliKizderBana tamam tesekkur ederim
rica ederim bana kızma ama dikkatli ol
Ne yapmaya çalışıyor sana söyliyim. Senden bıkmıştır. 3 sene boyunca yaptigini yapmiş bir kızlığın kalmış onuda alır orayada biraz calısır ordanda bıktıgı zaman yine bırakır seni. Yani versende vermesende bu cocuk seni bırakır nokta
Kocam, karım ne la? Cinsel anlamda bir şeyler falan yaşadınız herhalde. Erkek arkadaşın da senden sıkılıp tekmeyi basmış. Çok afedersin çektiğin acıyla ya da aldığın zevkle kalacaksın. Hadi geçmiş olsun.
Ya benden kizligimi istiyo vermiyorum o yuzden boyle yapti
Gidin bir kenarda sessizce ölün diyecem olmayacak. Sırf seks yapmayı kabul etmedin diye seni terkeden bir ş*refsizi dert ediyorsun. Seninle işini bitirdikten sonra da çekip gidecek ve kalacaksın ortada. Sonra da bütün erkeklerin Allah b*lasını versin, bütün erkekler ş*refsiz gibi genelleme ile erkek düşmanlığı yapacaksın. Kuşa takılabilecek kadar bile olsa aklın varsa böyle saçma salak şeyleri dert etmek yerine kendini nihaklı kocana saklar, namusuna zarar verecek her hareketten uzak durursun.
Cevap
19Cevap
Ya bu ne kadar saf bir konuşma şöyle aptal olmayın sinirleniyorum şu erkeklerin her dediği şeyi yapmayın sırf onu kaybetmeyeyşm diye nasıl konuşmuşsun niye kendini ezik konumuna getiriyorsun çocuk seni yedek olarak tutacak zaten beni seviyor her türlü yanımda sıkılırsam Yazarım döner modunda bu tipler için hiçbir şey yapmaya değmez senin yerinde olsam sevsem bile ben ayrılırdım karakteri bozuk yavşağın teki kusura bakma ama
Ya zaten istemiyorum boyle bisey onceden boyle degildi cok degisti ve ben sasip kaliyorum onun beni altinda gormemesi lazim bunu nasil hisseder beni kaybetmekten korksun ve ben bir daha donmuycem buna
Sakın cevap bile verme ne sanıyor kendini bulunulmaz hint kumaşı sanki
Vermiycem bide herkes diyoki sen daha iyilerine layiksin iyi kizsin o sana cok haksizlik ediyo diyenler var ama sevmek cok aci bisey cok seviyorum onu ama boyle biriylede hayat surmez
İkk attığın ss'de sanırım cansel bir ilişkiden bahsediliyor. Sen buna karşı çıkınca ters tepkiler vermiş. Görmüyor musun? Bırak engellesin. Eğer ona anında tamam deseydin işini halledip seni umursamayacaktı. Böylesi en iyisi olmuş. Uzak durmalısın ondan.
bırak üzerine gitme amacı cinsellik başka bir pok değil ne bir de bu kocam karım cümleleri ya bu ne arkadaşım nikahına mi girdin ne bliosun seni alacağını adamın niyeti ortada kendine yem arıyor sevse bunları yapmaz engellemek de neymiş s. et yazma ölmezsin biraz ağır olun ya
Ayrılman yerinde olmuş o senin sevgini göremicek kadar gözü dönmüş belkide zevki için seninle birlikteydi
Ben ayrilmadim o yazdi en son seyi engelleyip gitti
Ya kizim saçmalama. Çocuk seni cepte görüyor. Sen hala napmam gerek diyosun. Ver yolu gitsin bu ne ya? Bak sana şu yazdıklarına. Kaldirmissin onun bir taraflarını. Acilen ayrıl. Bırak bu aptal aşık ayaklarını
Kaç yaşındasınız kuzum siz? Bu ne saçma bir tartışma sebebidir. Karım kocam nedir ya? Ay yanlızlığıma şükrettim.
Ya bırak allasen yemişim aşkını. Sen onun için ikinci seçeneksin cepte hediye paketisin. Sana hayır gelir mi bundan sanıyorsun? Koy postayı anasını satim. Sanırsın bulunmaz hint kumaşı.
anladığım kadarıyla yaşınız en fazla 20 falandır. bu yaşlarda bu istek olur ancak kesinlikle ve kesinlikle senden böyle bir beklentisini karşılamadığın için konuşmayacaksa değer bile verme bırak gitsin
Çok ergen biri. Seni kullanmak istiyor. Kendini kullandırtma
Beni cepte goruyo nasil uzaklascam ondan ve onu sevsigimi biliyo onun icin cok cabaladim haliyle g*tu kalkti beni kaybetmekten korksun istiyorum ve onu donmek istemiyorum artik sinirlarini aştı
Unutursun onu zor değil. Sana geri mesaj atarsa sen engelle onu. Cevap verme konuşma. Böyle tiplerin amacı başka olduğu için seni kaybetmek ten korkar mı bilmiyorum :) sen en doğrusunu yaptın. Bu tip kişiler güven de vermez zaten :) sen üzülme, unutursun kısa zaman sonra
O beni engelledi diye bende engelledim zaten 3 senedir cikiyoruz eskiden boyle degildi
3 sene olur 5 sene olur. Ama onun istekleri boyu aşar. Sırf bu yüzden de seni engellediğine göre, beyni yok galiba. 3 yıl olduğu için biraz bağımlısın ona şimdi ama bu bağımlılık duygun da gider yakında :)
Evet malesef bagimliyim :(
Bu hislerin de gider :) hayatında daha iyileri karşına çıkar :)
İnsallah cok sagol
Rica ettim :) inşallah
Çok cıvıksınız yürümez zaten karım kocam felan ne ayaksınız la siz
Arkadas biraz ergen , abuk subuk seylerde hic insan engellenir mi
Len iki üç gün sonra geri döner ya takma sen sen takmadıkça o peşinden gelir
:))) şöyle kendinize adam akıllı birilerini bulsanızya çoluk çocukla vakit çürütüyorsunuz ayrıca senin oğlan'dan bir halt olmaz sümüklü çocuklar gibi :)))
Adam senle resmen şey etmek istiyor sen ortada kalırımmı diyorsun o hala zevkinin peşinde
Karı koca muhabbeti yapmışsınız hayırdır nikah mı kıydınız ya 😑
yaw git kardeşim git git dersini çalış sütünü iç annen hikaye felan okusun
yol verecen olacak şey bu adam seni minciklemek istiyo
Bence takma kafana sakın nasıl olsa dönücek yakın zamanda
Mümkün olduğu kadar uzak dur
Bana tavsiyeniz nelerdir?
Uzak dur, başka tavsiyem yok. Bu çocuktan sana ne sevgili olur ne başka bişey.
:D bu ne ya ex aşkın kadın gibi
Bu ne yav sende onu engelle bir daha konusmayin.
Bu ne len? Kac yasindasiniz siz?❤
17 ya da 16 18 olsa az daha olgun olur reis 🤗😄
@DeliKizderBana 19 yasindayiz
biraz o zaman onun olgunluğunu yasa herkez dalga geçiyor yorumlara bir dön de bak emin ol o çocuk da sana barışmak için şart koyacak yat benle die o zaman da onu sorarsın millete yatayım mi sizce napayim diye yapma Allah aşkına ya nerden bulusunuz böyle tipleri
İstiyor , reddediyorsun , olmaz bu is..
Nasil yani
Kocam karım hangi ara evlendiniz?😂
İsteğini yerine getir
Hayir getirmemm
O zaman gider baskasina
Gitsin kizligimi evlenince almali
Haaaaa o kadar ileri mi gitmek istiyor yok daha neler ben normal sevişmekten bahsediyorsun sanıyorum ya
Evet kizligimi istedi bende vermiycegimi soyluyunce boyle mal gibi engelledi beni kolay mi oyle kizlik almak bide 3 senedir cikiyoruz normal sevisme olsa sevisirim ama kizlik bozmak nedir ya
Normali yapıyorsunuz ama yetinmiyor daha fazlasını istiyor öyle mi
Evet
Yuh artık yetinmesini bilmesi lazım
O zaman sen en iyisini yapmışsın
Napicam
Vermemekle en iyisini yapmissin diyorum peki üzüldün mu engelledi die
Evet :(
Nie üzülüyon ki sende 😀 özele gelsene bir
Ordamisin
Bana mesaj at seni takip ettim
Ne durumdasınız? Merak ettim
O kalpler ne alaka ya :D
O her mesajın sonuna kalp koymak sence samimi mi?
İstemiş vermemissin engellemiş
en nefret ettiğim konuşma tipleri
engellmeye çalışıyo D
Bana mesaj at seni takip ettim
derken
Anlasilan seni bozup bıraktı. İyi olmus😄
Hayir bozmadi
Ortada kalırsam dedin de neyse konusmannizii tam anlayamadım ne demek istedi kalpler havada ucusuyor ama tezatlik var sanii
Ayrılmaya bahane arıyor
Kim bilir ne yaptin.
sende onu enggelle
Muhabbete bak ya :D
grizekalı galiba😟
Bu ne ya
ilginç :/
15 yaşındamsnz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar