Kendi kafamda yarattığım kişiye aşık oldum yardım? (lütfen okuyun)?

Arkadaşlar, herkesin kafasında ideal erkek veya kadın modeli vardır. Fakat benimki böyle değil. Benim kafamda yarattığım Hakanı sadece ilişki ideallerimde değil özel hayatı yönündende tanıyorum. Yani, en sevdiği yemek, renk, müzik vb. en iyi arkadaşları, tanışmamız babasının ne iş aptığı annesiyle babasının ayrı olması vb. tatilden ne zaman döneceği hepsini biliyorum. Bazen yanımdaymış gibi davranıyorum. Hatta bunun yanında başka kişilerde uydurdum, okyanus;hakanın kankası. pelin;tam bir tumblr girl ve benim kankam biz genelde grup olarak takılıyoruz (benim kafamda) okyanus sanal alemde sevgili yaptı, pelinse hiç bir erkeği beğenmiyor. Hakanın seher diye kuzeni var onu çok kıskanıyorum, hakana bir de beden buldum kaan uğuş, hayır arkadaşlar kağan uğuşa aşık değilim ben hakana aşığım. şimdilik okyanusa ve peline bir beden bulmadım. en hoşuma giden şeyse gerçek yakın arkadaşlarımı hakan yapıp profil resimlerine kaan uğuşu koymalarını söyleyip onla sohbet etmek hakanmış gibi, ne söyleyeceklerini ben belirliyorum ama olsun. arkadaşlarım delirdiğimi söylüyor sizcede öyle mi?
Kendi kafamda yarattığım kişiye aşık oldum yardım? (lütfen okuyun)?
Cevapla