Sevgilinizle nasıl tanıştınız, nasıl tavladınız?
Güzel komik bir hikayeniz var mı?
Güzel komik bir hikayeniz var mı?
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Daha tanışamadım 😄 belki tanışmışımdır da haberim yoktur 😨
Ama şu an elimde buraya yazabileceğim bir tanışma hikayesi yok 😄
Uzun bir sürede yazamayacaksın bence :D
@Astronotjuliet niye yaaa 😭 sen bana resmen yalnız kalacaksın dedin şimdi 😭
Ulen okullar açılsın Sakarya'ya döneyim itiraf sayfalarından kız düşüreceğim 😒 görürsün sen 😒
Ama ya düşmezse 😨
Dostum sen gel bir görüşelim senle 😉😉😉 Sakaryadaki tüm kızlar feda olsun sana
Güldürdün :D
Lafta kolay cinim ya :D
@Astronotjuliet komik mi 😒
Senden hiç umudum yok sen bulaman :/
sen sakaryalı mısın yoksa okumaya mı geldin dostum?
Soran sen öğretmensin dimi :D
Öğrenciyim sakaryada 😄 aslen Trabzon / Of 😁
@Astronotjuliet ne demek ümidin yok 😢
Sinirlendim şimdi 😒 Sakarya'ya dönünce her ay başka bir kızla takılacağım 😒 bir sürü yedek olsun 😨 ne olur ne olmaz 😨
@Astronotjuliet yok memurum ne öğretmeni :D :D
sen oflu musun? :D :D
şeytanla oflunun hikayesini biliyor musun? :D :D :D :D
Kızlarda seni bekliyordu koş koş :D
@Astronotjuliet senin profildeki de pitbull değil mi? :) :)
Sakarya nın neresi orası :D
@Astronotjuliet camili :)
Hmm sadece camilideki kızları mı tanıyorsun yoksa sakarya genelini mi :D
@Astronotjuliet o nereden çıktı ki şimdi ya? :D öyle bir söyledin ki gören hakkımda ne düşünür kim bilir
evet kendimce çevrem vardır, yalnız değiliz de öyle alem yapacak kadar değil tabi ki
6 senedir camilide yaşadığım için orada tanıdığım daha çoktur
Sakaryadaki tüm kızlar sana feda olsun deyince hakkında ne düşüneceğimi bilemedim :D
@Astronotjuliet o işin esprisiydi ama gelse ortada kalmaz yani :) :)
Ofluyım evet 😄 bilirim o hikayeyi de 😄
Juliet sen de bilir misin 😂
Camiliye pek gitmedim ben 😄 direksiyon sınavının yapıldığı yer dimi 😄 2 bilemedin 3 kere yunus marketin önünde dolmuştan inmişlşğim var sadece 😂😂😂
tamam işte o yunus marketin civarında oturuyorum, iş hayatım o valilikte ve çevredeki okullarda geçti :)
Heeee 😄 iyi o zaman 😄
Bir ara @Astronotjuliet i de alır gelirim 😁😁😁 bir kebabını yer çayını içeriz 😁
Gelirsin dimi kız 👀
😄😁😋😋😂😂
gelin başımın üstünde yeriniz var :) adresi de böyle ulu orta vereyim ki herkes gelsin ya halil ibrahim sofrası olsun :D :D :D
Yok ben mavi duraktan başka yere gitmem :D
@Astronotjuliet yaw ben götürürüm seni 😂 gel dedim geleceksin 😠
1.5 porsiyon söyleyeceğiz ikimiz de 😁 sen yarısını yer doyarsın 😁 kalanını da ben yiyeceğim 😁
Geleceksin 😠 dedim olacak uleyn 😠
Senin bana borcun vardı dimi 😐 bak iyi hatırladım şimdi 😈
Havada bulut sen borçları unut zamanaşımına uğradı onlar :D
@Astronotjuliet çok ayıp 😒 ben sen kadar sözünden cayan insan görmedim 😒
Belki görmüşümdür de şu an için ilk sırada seni tutayım 😂
Söz demedimki ben sen saydın saydın tamam dedim sadece o sayılmaz :D hem memur abi buldun bak iyisin gerçi abi sayilmaz 2 yas büyük senden :D
@Astronotjuliet sende mi sakaryalısın yoksa?
ayrıca siz reelden tanışıyor musunuz?
Aynı okuldayız bunla :D
@Astronotjuliet nasıl? Hangi bölüm peki nerde buldunuz birbirinizi? Yani bu sitede mi karşılaştınız yoksa biri diğerini mi çağırdı siteye
Ben maliye o çevre burda bulduk ama yanımdan geçse tanımaz :D
@Astronotjuliet ulen iyiki bir dalgın anıma denk geldin farketmedim seni 😄
Asıl hata sende 😄 insan bir durdurur selam verir 😂
Yanındaki kızlarla tanıştırır filan 😈
Sonra o kızlar her evlerine gittiklerinde benim için, cici animecigenç için börekler kekler yapar sarmalar sarar gelir buraya elleriyle yedirirlerdi 😇
Bunların olmaması hep senin suçun 😒😒😒
Yanımdan geçiyordun selam vermiyorsun be 😒
Beni tanımayanı ben hiç tanımam hıh :D
@Astronotjuliet len görsem tanımaz mıydım 😨 görmedim işte 😨 senin de iyice süzecek vaktin varmış 😒 üzerimdeki kıyafetlerden elimdeki deftere kadar saymıştın bana 😒
O kadar süzeceğine omuz çarpsaydın ya 😒
@Astronotjuliet ya siz nerenin manyağısınız? :D :D :D
tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş resmen :D juliet hata senin ama sen ona öyle bir omuz atacaktın ki elinde telefon falan varsa düşürüp senin kıymetini bilecekti ;)
Yenisini aldırırdım 😄 zaten kurtulmaya çalışıyorum bundan 😄 büyük telefon cebe sığmıyor rahat 😄
bu kız sana ev, araba, uçak, yat, kat, arsa aldırır ama sana çöp bile almaz :D :D :D :D
Soran ayıp ediyorsun :D
@Astronotjuliet ben bir şey demedim yahu :) Allah'ın bildiğini kuldan saklamaya gerek yok bence :D :D :D
Yok öyle bir şey tamam şimdi ev araba uçak iyi olur ama yatı napıyım onu nereye koyucam istemem :D :D :D
@Astronotjuliet ben biliyodum ya biliyodum :D :D beni de istiyo musun peki? animecigenç'in ömrü yetmezse benim ömrümü de yiyecek misin? :D :D
Animecinin ömrünü falan yemiyorum çok yanlış anladın sen :D
@Astronotjuliet bilmiyorum buradan öyle görünmüyor ama :D
Baska yerden bak o zaman :D
@Astronotjuliet bana bir yazabilir misin?
Benmki bir sene kostu sonra basladikk konusmayaa:) 5 ay konustktan sonra bulustukk hala yuzume vuruyoo:)
neyi vuruyor yüzüne onu anlamadım :D
Ben seni 5 ay bekledim flan:)
"Bazen ilk görüşte anlarsın o senin kaderindir, bazen bir ömür beklersin bulunmaz" sözünü hatırlatın siz de ona
5 ay nedir ki
5 ay konusmadan oncede 1 sene kostu ya ondann bunlar:) ama iyiki kosmusym dyo sorun yok yani:)
Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inşallah :) düğün ne zaman?
Askere gtson gelsin insallah bir an oncee ) aminn:£
aynı lisede falan mıydınız ya da şu an aynı üniversite de misiniz?
Yok o clisiyo bn evdeym
anladım, mutluluklar. hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Aminn sagolun insallahhh
Cevap
8Cevap
üffff yavrum dedim 1500 bin tl cezayı yedim yaptım bu
o nasıl oldu ya?
Gül verdim ona çöpe attı
Ona dedim o gülü al kokla
Yoksa akşam evine bir paket yollarım adıma
Aldı ve öyle başladık :)))
hişt kız sen sarı olan öpüşek mi la dedim o da tmaam dedi öyle
şimdi bunu diyen kişi sen olunca, insan bir şüphelenmiyor değil hani :D
neyden şüphelenmiyo
dediğinin doğruluğuna inanıyor demek istedim
romantizimle vakit kaybetmeyin
dimi dimi :D :D
tecrübe konuşuyor arkadaşlar çiko abinizin tavsiyelerini kulakardı etmeyin :D
aynen o beyaz arkadaş dişi mi
evet Chelsea ama dişi mişi parçalar pitbull :D :D
çiko abin onların arasında büyüdü ya aslında yavru alıyomusunuz
yavrusu olursa talibim huhu
benim olsa keşke :D satardım kıyabilirsem
köpek senin değil mi
tanıdığımın
güzel hayvanmış
göründüğünden ve bahsedilenden daha güzel daha cana yakın daha ılımlı yemin ederim
fotoğrafı çekerken ben bişey yapmadım kendisi üstüme çıkıyor, bakarmısın resimlerde ne kadar rahat halinden memnun
scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/.../...73171131_o.jpg
scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/.../...55492558_o.jpg
ben besledim pitbull
fırsatım olsa ev bahçe olsa yemin ederim 2-3 çeşit hayvan beslerim
bu arada bir abiminde dogosu vardı görsen profildeki pit'den ayırt edemezsin, oda dişiydi bembeyazdı rahmetli hastalandı uyuttular
bendeki oğlanı görmedin mi profildeki
onu gördükten sonra söyledim zaten :) sende ki ne pit mi dogo mu?
dogo sağır uyutucakları dayım aldı yanında şu an
çok üzülüyorum yeminle şu savunmasız hayvancağızlara ya
bende bir ara ev hayvanat bahçesi gibiydi 6 hayvan vardı annem evden kovuyodu beni
bende aşırı hayvan severim ya korktuğum hayvan yoktur yani
durumum olursa gerçekten bahçemi ve evimi hayvan dolduracağım
ben eve panter alma hayalim var o derece
ben iguana almayı düşünüyorum :D küçükken çok tatlı oluyorlar büyüyünce de tasma takıp gezdiririm artık :D
www.juen.com.tr/.../Hbr_Diger_1442.jpg
evcilclub.com/.../iguana3-300x172.jpg
https://i36.tinypic.com/21dr1wz.jpg
bende ferret vardı
www.coopsandcages.com.au/.../ferret_1-1024x819.jpg
bu ne ya? :D
Ortaokulda sıra arkadaşımdı
Nasıl oldu peki anlatmak istermisin
Anlatsam ne olacak evlendik 17 yaşındayken şimdi 12 yıllık karım olur kendisi 😳
Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah.
Ben nasıl tavladığını sormuştum belki komik ya da güzel ilginç şeyler çıkar diye
Bende anlamadım sınavda kopya verdim ordan çözüldü mevzu 😞
koca yürekli insan helal olsun, sevdiğine kıyamaz da :) :)
Yaş 13 bee ne demezsin 😔
aşkın yaşı yoktur :D
Sevgilim yok sanirim tavlamayi bilmiyorum
Ah ah buradan tanıştım
hikayesi nasıl? :D
Tavlamaya çalışıyorum :) :) :)
Periscope da tanıştık 10 aydır birlikteyiz aslında onu arkadaşı yayın yaparken gordum ve bom ilk goruste aşk kurban olurum lan ben sevgilimme 😍
Periscopeta kimseye ama kimseye güvenmem.
İyisi bana denk geldi galiba
bilmiyorum dostum oradakiler egoist, kibirli, havalı, paragöz, çıkarcı, eğlence delisi başka bir şey değil.
hepsi erkeklere kendini beğendirmek takipçi çoğaltmak milletin hayallerini süsleme derdinde
Evet dikkat ettim benim hatun yanlışlıkla kadraja takıldı bro
fazla ciddiye alma derim, he gönül mü kaptırdın? onun sevdiğine değer verdiğine iyi biri olduğuna mı inanıyorsun?
o zaman periscope'u yasakla, ikinizde kullanmayın bir şekilde oradaki arkadaşlarıyla irtibatını kopart
çünkü bugün periscope'ta kültür-sanattan sohbet eden kızlar, yarın nü çalışması yapmaya başlıyorum
Periscope Facebook instagram bip twiter hepsini sildim kullanması yasak
inşallah sonunuz hüsran olmaz dostum, inşallah ben yanılıyorumdur.
inşallah çok mutlu olursunuz
İnşallah bro inşallah
Sevgilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar