gerçekten kızların yüzü çok tatlı oluyor :)







evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç




hayır, hepsi değil hatta çoğunluğu değil seninkisi abazalık
Olması gereken bu değil mi?
Cevap
4Cevap
Cok ozur dilerim ama boyle sacma soru gormedim.
Hepsine kismen tamamda o 3. Ne
olması gereken bu zaten :D
Kadınlar çöp.
Erkeklerde daha iyi
Hayır :D
evet
Seni kapalı sanıyordum hayallerim yıkıldı :D
Nasıl
hmm peki :) umarım kapanırsın ne diyeyim
Kapan beni mahçup etme kapanırsan sana fırsat veririm
Kapan sonra konuşuruz
Şaka ediyorum ciddiye alma yahu :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar