Kisa boyum oldugu icin benim mutlu olmaya hakkim yok degilmi kizlar, adam degiliz ki biz?

bugun anladim ki kizlar icin 170 boy kisa evet ben 170 boyundayim. utaniyormuyim? hayir. sadece aciyorum, boyu yuzunden bir erkegi reddeden o zihniyete aciyorum. babam 172 boyunda annem 155 ve ben hic utanmiyorum. ailem cunku cok iyi bir cocuk yetistirdi. yeri geldi okuldan sonra isyerlerinde sabaha kadar calisip para biriktirip borclarimizi kapattik, yeri geldi zor gunlerde para bile istemezdik cunku biz baba parasi yemeyenlerdeniz. belki mutlu olamadim ama en azindan beni seven bir ailem var. kimsenin helaline , bacisina sokak ortasinda yan gozle dahi bakmadik. sosyal medyadan kizlarin namusunu kirtletmedik, kimsenin adina leke surmedik. kimsenin kizin namusunu kirtletip yari yolda birakmadik. sadece beni sevebilecek birisi olsun istedim ama ne yapalim mutlu olmak hakkimiz degilmis demek ki eger adamlik bunlari gerektiriyorsa o adamlik sizde kalsin biz yalniz yasamasini da biliriz. biz bekleriz gelmeyecegini bile bile bekleriz cunku bizim elimizde sadece umut var onu da elimizden alin , alin cunku biz adam degiliz. adam olamadigimiz icin yalniz ve mutsuzum. adam olamadiysak hayallerimizi satmadik ya?
Kisa boyum oldugu icin benim mutlu olmaya hakkim yok degilmi kizlar, adam degiliz ki biz?
Cevapla