Eski sevgilim takip istegi attı sizce yokluk falanmı çekiyodur ya da başka bişeymi?

2ayöne 1 bucuk ay çıkmıştık saçma şeylerden ayrıldık bende tesadüfen bir arkadaşıyla ınstadan tanıştık falan bir kaç hafta konuştuk sevgili gibi olduk ama ben çocuğa söylmemiştim eski sevgilim diye oda banane zaten çok yakın değiliz falan demişti sonra onnlada konuşmak istemiyorum diye takipten çıkardım oda mesaj faln atmadı şimdide o eski sevgilim tekip etmeyebaşladı o çocukla alakası varmıdır
Eski sevgilim takip istegi attı sizce yokluk falanmı çekiyodur ya da başka bişeymi?
Cevapla