Sevgilimle küstük o da yazmıyor bende yazmıyorum ne olacak böyle?

Sevgilimi bir konuda sinirlendirdim haklı idi ama ben 4-5 gün boyunca özür diledim affetsin diye herşeyi yaptım ama hep soğuk ve kırıcı idi bişeye sinirlenip hakaret ediyordu yüzüme kapatıyordu arayınca engelliyordu bende bir erkek olarak çok zoruma gitti gururum incindi benim onu sinir ettiğim konu ise her sevgilinin tartışacağı basit bir konu idi ama o sanki benden intikam almak istiyor gibi benimde gururum incindi yazmak istemiyorum ama o da yazmıyor gurur yapıyor iyice şu an konuşmuyoruz o yine ilk adımı benden bekleyip özür dilememi bekliyor haklı olduğum halde bide bana diyor erkekleri ekleyip konuşacam kıskandırmak için diyor benim psikolojim yeterince bozuldu zaten ama hala ne diye gurur yapıyor anlamıyorum
Sevgilimle küstük o da yazmıyor bende yazmıyorum ne olacak böyle?
Cevapla