Beyler, bayanlar.. Yardım.. Eşinizle kız kardeşiniz arasında kalsanız?

Durum vahim. Eşim ve kız kardeşim arasında kaldım. İkisi de flamalı arıza, birbirinden deliler. Kız kardeşim 29 yaşında 3 yaşında oğlu var, eşim 24 yasında bizimde 2 yasında oğlumuz var. Oğlanlar sürekli kavga ediyor, anlaşamıyor. Kız kardeşim bir kaç kez bizim oğlana vururken eşim görmüş bana söyledi ağladı bende daha fazla üstüne gitmemek için birşey demedim, benim ve arkadaşlarımın yanında da bağırıp itekledi dün. Eşim de görünce delirdi tabi 'Duygu ne yapıyorsun? Salak mısın? O daha küçücük çocuk bunun iradesindesin değil mi?' dedi. Kız kardeşim de vay sen bana mı salak mısın diyorsun derken baya şiddetli kavgaya tutuştular, sözlü. Zor ayırdık. Allah var Naz (Eşim) yeğenimle oğlumu bir tutar, ikisine karşı da çok ilgili ikisine de kesinlikle ne vurur, ne bağırır ikisiyle de çok iyi anlaşır. Ama Duygu öyle değil, oğlumu sürekli dışlar. Naz ailede sevilen bir gelin, dillere destan da bir güzelliği var ailede 'boncuk gözlü' diye hitap edilir o derece sevilir. Duygu kıskanıyor kadın sonuçta. Ama bazen cok manasız kıskanıyor. Naz'ın ve oğlumun gözlerinin mavi olmasını dahi, ben herşeyin farkindayim ama eşime demiyorum tabi. Benimde hak verdigimi anlarsa iyice gıcık gider e kiz kardeşim oda sonucta atsan atilmaz satsan satilmaz. Eşim kardeşime birşey demiyorum diye benimle konuşmuyor. Bunlar birgün fena kokacak ne yapmalıyım aralarini bulmak için?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben çocuğum için kiz kardesime gereken sözleri söyledim uyardim güzelce kaç defa. Eşiyle yeni ayrildilar zaten çok uzgün, daha fazla üzmek istemiyorum. Öte yandan eşim ve oğlum hepsinden önce gelir ama büyüsün istemiyorum olay, bir an önce aralari iyi olsun istiyorum. İİkisi de gözumun bebeği.
Beyler, bayanlar.. Yardım.. Eşinizle kız kardeşiniz arasında kalsanız?
Cevapla