Bir erkeğin müsait olduğunda mesajlara mesaj vermesi iyiye işaretmi? kusura bakma yazamıyorum diyor bu iyi bişeymi?

sevgili değiliz onunla ben ona mesaj gönderiyorum facebookta online olduğu halde geç cevap veriyor müsait değildim yazıyor kusura bakma diyen bir erkek kendini nazamı çekiyor?
Bir erkeğin müsait olduğunda mesajlara mesaj vermesi iyiye işaretmi? kusura bakma yazamıyorum diyor bu iyi bişeymi?
Cevapla