Çağrı merkezinde çalışmak zor mu bide cep telefonu kullanmak yasak mi arkadaşlar?

Çağrı merkezinde çalışmayı dusunuyorum da bilenler var mı
Çağrı merkezinde çalışmak zor mu bide cep telefonu kullanmak yasak mi arkadaşlar?
Cevapla