Kekemeliği olan kız arkadaşınız olsa ne hissedersiniz :( ?

Arkadaşlar benim konuşma sorunum var. Kekemeyim biraz. Çok kötü konuşmuyorum ama arada bir kekeleyebiliyorum rahat akıcı konusamiyorum her zaman. Sevgilim sanırım anlıyo bu sorunumu. Utanıyorum :( siz ne hissederdiniz benden soğuyo mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim ama sevgilimin sorun etme ihtimalide olabilir bence. Sonuçta herkes yanında rahat konuşan ve kendini ifade edebilen biri ister.
Kekemeliği olan kız arkadaşınız olsa ne hissedersiniz :( ?
Cevapla