Şimdi ben tatildeyim haliyle birbirimizi göremiyoruz. Bugünlerde siniri bozuk ve hani herkesle kavga ediyor resmen bende dahil. Garip davranislari var. Aklı bendeymis ve deli oluyor göremediği için bu yüzden hatta birine patlamış yakin arkadasima anlatmis ondan öğrendim. Bende tabi sordum buna durumu niye böylesin diye bilmiyorum dedi elbette usteledim çünkü gercekten tuhaf bir seyler var. Soğuk soğuk davrandi hani özlüyor deli givi ama niye boyle davranıyor anlayamiyorum. Sonra aradim bunu dur bir ya çok sık bogaz ediyorsun dedi. Bende iste seni düşündüğüm icin boyle mi oluyorum artık kendinlesin dedim ve ona da görüldü attı. 1 gündür konuşmuyoruz. Arkadasima da çok sıkıyor demis. Sizce nasil duzeltecegim? Napayim yani? 7 gün sonra şehrime gidicem
Güncellemeler
+1 yıl
Ve birde neden böyle agresif ve tuhaftir sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar