bir kızım olsun istiyorum ama eşimin ailesinde hiç kız cocuğu olan yok?

6 aydir çok sevdiğim eşimle mutlu bir evlilik sürdürmekteyiz ve yavaş yavaş çoluk cocuğa karışalım diyoruz. Ben hep bir kızım olsun istemişimdir.. bir kızım olcacak düşüncesi bile beni aşırı mutlu ediyor. Tabiki en önemlis sağlıklı olması, bir oğlumda olsa onu herşeyden çok seveceğime eminim. Merak ettiğim eşimle kız cocuğu sahibi olmamız ne kadar olanaklı? Eşimin 5 kardeşi var hepsi erkek. Bu kardeşlerinin her birinin 2 ve 5 arası cocukları var -hepsi erkek. Kuzenleri de hep erkek olduğu gibi kuzen cocuklarıda hep erkek. Yani anlicanız sülalesinde Annesi, Teyzeleri ve yengeleri hariç hiç kız yok. Peki bu durumda bir kız cocuğu sahibi olabilme ihtimalini yüksekleştirmek için yapabilcemiz bişey var mı?
bir kızım olsun istiyorum ama eşimin ailesinde hiç kız cocuğu olan yok?
Cevapla