Batı toplumundaki birçok ülkeye baktığımız zaman selamlaşmanın bizden farklı olduğunu görürüz. İki kadın ya da bir kadın ve bir erkek selamlaşırken önce el sıkışır sonra da yanaktan öpüşür. Ama iki erkek sadece el sıkışır, yanak yanağa öpüşmez. İki heteroseksüel erkek ne kadar yakın arkadaş olurlarsa olsun asla kol kola girmez, elini diğerinin omzuna atmaz. Ancak erkekler eşcinselse kol kola girip, öpüşürler.
Ama bize baktığımız zaman erkeklerde yanak yanağa öpüşüyor, kol kola giriyor. Fiziksel temaslar oldukça fazla. Benim merak ettiğim siz heteroseksüel olmanıza rağmen hemcinslerinizle yanak yanağa öpüşmek, kol kola girmek falan sizi rahatsız ediyor mu?
Ama bize baktığımız zaman erkeklerde yanak yanağa öpüşüyor, kol kola giriyor. Fiziksel temaslar oldukça fazla. Benim merak ettiğim siz heteroseksüel olmanıza rağmen hemcinslerinizle yanak yanağa öpüşmek, kol kola girmek falan sizi rahatsız ediyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar