Erkekler, hemcinslerinizle yanak yanağa öpüşmekten rahatsız oluyor musunuz?

Batı toplumundaki birçok ülkeye baktığımız zaman selamlaşmanın bizden farklı olduğunu görürüz. İki kadın ya da bir kadın ve bir erkek selamlaşırken önce el sıkışır sonra da yanaktan öpüşür. Ama iki erkek sadece el sıkışır, yanak yanağa öpüşmez. İki heteroseksüel erkek ne kadar yakın arkadaş olurlarsa olsun asla kol kola girmez, elini diğerinin omzuna atmaz. Ancak erkekler eşcinselse kol kola girip, öpüşürler.

Ama bize baktığımız zaman erkeklerde yanak yanağa öpüşüyor, kol kola giriyor. Fiziksel temaslar oldukça fazla. Benim merak ettiğim siz heteroseksüel olmanıza rağmen hemcinslerinizle yanak yanağa öpüşmek, kol kola girmek falan sizi rahatsız ediyor mu?
Erkekler, hemcinslerinizle yanak yanağa öpüşmekten rahatsız oluyor musunuz?
Cevapla