Sizce gerçekten lezbiyen miyim ve ne yapmalıyım lütfen cevap verin :(?

Merhaba ben 18 yaşındayım küçüklüğümden beri kadınlara da erkeklere de zaafım var mesela grup hepside cemreye aşıktım, selenaya aşıktım falan vs fjsjdj 5. sınıfta okulumuza bir kız geldi ve çok güzeldi sınıftaki erkekler falan hepsi yavşıyordu o kadar güzeldi. Ben de ondan çok hoşlanıyordum ama tabiki ona söyleyemedim çok yakın arkadaş olduk hatta şu an en yakın arkadaşı benim ünide aynı evde kalıcaz falan neyse. Daha o yaşta bütün duygusal şarkıları falan dinlerken aklıma o geliyordu ağlıyordum ya da hep onunla mesajlaşmak istiyordum kalp atınca bile taslaklara kaydediyordum. Onun sevgili yapmasını istemiyordum hep kötülüyordum o erkeği ya da sevgili yapınca o kişiden çok nefret ediyordum. Sadece erkeklerden değil kızlardan da kıskanıyordum hala da öyledir hatta. Aradan kaç yıl geçmiş kendimi hala lezbiyen gibi hissediyorum erkeklere de ilgi duyuyorum ama o çok başka benim için. Ne yapacağımı bilmiyorum söylersem nasıl bir tepki verir bilmiyorum çünkü kaç yıldır en yakın arkadaşı olarak görüyo beni cidden çok üzücü bir durum olur onun için de. Hem üniversitede aynı evde kalma hayalim de olmaz onu gerçekten çok seviyorum ama uzaklaşır benden :( bir de benim yaşıt bir kız kuzenim var yine küçüğüz işte evcilik oynadığımız, çarşafın altında oynadığımız zamanlar. bir gün çarşafın altında oynarken bir anda birbirimizden etkilendik ve sevişmeye başladık tabi o zamanlar ne nedir hiç bilmiyoruz ama çarşafın altında öpüşüyoruz falan o zaman baya zevke gelmiştim o da aynı şekilde. Sizce gerçekten lezbiyen miyim ve ne yapmalıyım lütfen cevap verin lezbiyen olmak da istemiyorum çünkü gerçekten toplum tarafından hoş karşılanmıyor maalesef. Bu siteye ilk defa yazıyorum :(
Sizce gerçekten lezbiyen miyim ve ne yapmalıyım lütfen cevap verin :(?
Cevapla