Eşim ayaklarımın altını öptü. Aşkım yapma dedim sen herşeye değersin dedi. Ne bu şimdi?

Fetişist falan değilim eşimde değil hatta çok saçma gelir ikimizede.

Daha düğün olmadı. Evimizin mobilyaları gelmişti onlarla uğraştık yoruldum ayaklarımı uzattım kanepeye geldi oturdu ayaklarımı kucağına aldı sonra da öptü.
Sedef hastasıyım ayağımın üst kısmında kabuklu yaralar var önce onları öptü sonra da ayağımın altını.

Bana acıdı mı diye düşündüm. Ayağımdaki yaralar ve Hastalığım için.

Sizce neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Maşallah demeyi unutmayalım lütfen 2 gündür başıma gelmeyen kalmadı gerçekten. Önce zehirlendim sonra elimi yaktım sonra da başıma kitaplık düştü tövbe Estağfurullah Ya Rabb
Eşim ayaklarımın altını öptü. Aşkım yapma dedim sen herşeye değersin dedi. Ne bu şimdi?
Cevapla