Sevgilim 173, ben 180'im. Bana boylarımız aynı diyip duruyor moralimi bozuyor. Sizce boylar uygun mu?

7 cm fark öyle çok değil ama aynı olacak kadar da olmamalı. Yanyana durduk aynada uzun olduğumu gördü ama hala aynıyız diyor bana.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Upp
Sevgilim 173, ben 180'im. Bana boylarımız aynı diyip duruyor moralimi bozuyor. Sizce boylar uygun mu?
Cevapla