AÜ sağlık bilimleri fakültesi hemşirelik ve ebelik gibi bölümleri içeriyor
Ebelik zaten erkeklere kapalı
Benim hiç sevgilim olmıcak mı yaa 😕
Ebelik zaten erkeklere kapalı
Benim hiç sevgilim olmıcak mı yaa 😕
cocuk gelısımı okuyorum ben cevaplıyım olmucak cunku tum sınıf kız ortak dersınız oluyor erkeklerle ama ordada bısı anlamıyorsun uyuyorsun
Fakültede mi yatıp kalkmayı düşünüyorsun?
Okul dışında bir hayatın da olacak hani onu söylemedilerse...
Olsaydı bu zamana kadar olurdu ama 😊
Olmadıysa da, dön sor bir aynaya neden diye ...
Sen öyle san amca 😂
Amcalara gelesin emi! Gerzek!
İlle ordanmi bulmak istiyorsun dışarda bir sürü erkek var
Ya tabi dışarda var da olmayınca olmuyor heralde
Evet ya sıkıldım artık 😆😄
Cevap
11Cevap
Ortalama bir güzelliğin varsa onlar seni bulur merak etme 😂
güzel birşey ama ebeliğin erkeklere kapalı olması :D
sen aramaya devam et, mühendislik fakültesindekiler seni bulur :D
Öyle bir bölüm seçiyorsan kaderine katlanırsın :D
Kobay olabilirim ankaradayım
Oo hadi beyler çikarma yapalim shaha :D
Bekle beni hemsirelik olursa gelecem 😂😂
başka bölümden bulabilirsin
orada oturuyorum ama sağlıkda değilim :D
Olmıcak.. :D
Kıyamam:)
Var.
Buyur brnim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar