Arkadaşlar sizce de çoooook fazla yavaş konuşan erkekler itici değil mi?

Geçen gün benimle görüşmek isteyen uzaktan akrabamızla yemeğe çıktım. Konuşana kadar her şey çok iyi gidiyordu. Evlilikle alakalı soru sordu. 1 dk da tüm düşüncelerimi ifade edip sen ne düşünüyorsun diye sordum, sormaz olaydım. Tam bir saat boyunca yavaşlıktan öldüren bir konuşma yaptı. Ve maalesef bir boku da anlatamadı. Hayatımın en kötü saatleriydi diyebilirim. Sizce de öyle değil mi?
Arkadaşlar sizce de çoooook fazla yavaş konuşan erkekler itici değil mi?
Cevapla