Her iki cinsiyete de soruyorum. Evlendiğinizde eşinizin karşısında dans etmek ister miydiniz?

Ben utanırmışım veya komik olurmuş gibi geliyor. Sizce nasıl olurdu? Siz erkekler sadece eşiniz için dans eder miydiniz?
Her iki cinsiyete de soruyorum. Evlendiğinizde eşinizin karşısında dans etmek ister miydiniz?
Cevapla