fen lisesi öğrencilerinin görüşüde çok önemlidir
fen lisesinde yakışıklı erkek varmıdır
fen lisesinde güzel kız varmıdır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
1. ve 2. sınıfta bir nane değillerdir 3 ve 4 te metamorfoz geçirirler hatta üniversiteye geçtiklerinde yolda görsen tanıyamazsın
Fen lisesinde okudum gayet yakisikliydk yani kirin su algilarinizi :)
Genellikle erkekler gözlüklü kızlar bıyıklı diye biliyorum
Cevap
13Cevap
Tabiki de. Fen lisesine girişlerde güzellik yarışması yapılıyor. Çirkin olanları almıyorlar.
Diş pratistyenleri
Hemşireler ve doktorların
güzel olduğu su götürmez bir gerçek
sonunda her soru işareti olana soru cümlesi denmemeli
Anadolu liselerinde çok kız araklamışlığım var geneli güzel oluyo
Abla çık o kuyunun içinden...
Çok yakışıklı var😅😅
Çirkinleri almıyorlar.
güzelde vardır çirkinde
liseye göre güzel çirkin ayırmak saçma ama şu kadarını söyliyim. kendine bakan tipler genelde anadoluya gidiyor, fen lisesi öğrencileri bakımsız
ben öğretmenim
yok yok motormeslek daha iyici
Ahlaksız saçma bir soru. Kast sistemi yok
erkekleri gay kızları lezbiyen
bir kızla cıkmıstım cok guzeldı ateşlıydı de
Fen lisesi mezunum
Benden pay bic
çok alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar