Sevgilim varken başka bir erkekle konuşuyorum, nasıl kurtulurum bu durumdan?

Öncelikle kırıcı olmazsanız çok sevinirim çünkü bu halim beni çok üzüyor, kahroluyorum. Benim 9 aylık sevgilim var. Onu gerçekten çok seviyorum. Şimdi, burda bir erkekle tanışıyorum konuşuyoruz şakasına aşkım felan diyoruz ciddiyet olmadan. Sonra yaptığım iğrençliğin farkına varıp pişman oluyorum ve konuşmayı kesiyorum. Aradan zaman geçiyo başka biriyle konuşmaya başlıyorum vs sürekli aynı şey oluyor. Bu durumdan nefret ediyorum bu huyumdan nefret ediyorum resmen kendimden nefret edicek durumdayım. Bu iğrençlikten nasıl kurtulurum lütfen bana yardım edin :'( duramiyorum konuşmadan ama konuşmak istemiyorum. Bana yol gösterin nolur :(
Güncellemeler
+1 yıl
Biraz empati kurmayı bilim lütfen. Hastalık mıdır nedir bilmiyorum. Burrda sizden destek almak için soru sordum, yardımcı olun diye. Karaktersiz, kaşar, kahpe yaptınız beni. Ağlaya ağlaya okuyorum yorumlarınızı. Elimde olan bir durum değil. Psikoloğa görünmek istiyorum fakat yeterli maddi imkanımız olmadığı için gidemiyorum. Kendi kendime kurtulmaya çalıyorum bu halden. Ufak bir yardım istedim ne kadar sövdünüz yazıklar olsun.
Güncellemeler
+1 yıl
İNSAN HALİNDEN ANLAMIYOSUNUZ. ADAM GİBİ CEVAP VEREN BİKAÇ KİŞİYE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE HESABİ KAPATİYORUM
Sevgilim varken başka bir erkekle konuşuyorum, nasıl kurtulurum bu durumdan?
Cevapla