Sevgilim öğlen saat 2 lere kadar uyuyan bir tipti daha fazla dayanamadım ayrıldım iyi yapmışmıyım detaaayyyy?

5-6 aydır çıktığım kız arkadaşımdan uykuyu çok sevdiği için ayrıldım çünkü onunla bir gelecek kuramazdım bir insan öğlen 2 ye kadar nasıl uyuyabilir resmen uğursuzluk, o evin bereketi kaçar ne zaman arasam uyuyor resim gönderiyor harbidende uyuyor kafam kaldırmadı artık vurdum tekm*yi evlensek demekki işe gitsem rızkımızı kazanmak için bizim hatun uyuyor olacak bütün günü uykuyla harcayan bir insanı asla sevmem, haksızmıyım davamda?
Sevgilim öğlen saat 2 lere kadar uyuyan bir tipti daha fazla dayanamadım ayrıldım iyi yapmışmıyım detaaayyyy?
Cevapla