Kızlar kendini geri çekince erkek kıza karşı adım atar ilerler düşüncesi sizce doğru mudur? Doğruysa neden doğru sizce?

İlk başta kız erkeğin ona ilgisi olduğunu anlıyor ve ona karşı küçük adım atıyor. Erkekte kızın gerçekten ondan hoşlanıp hoşlanmadığını anlamaya çalışıyor. Hatta sonrasındada kızla ilgili bilgi topluyor. Nasıl kız düzgün kız mı vs vs gibi. Kötü bişeyede ulaşmıyor. Şimdi sizce bu durumda kız kendini geri çekerse çocuk ona karşı ilerler mi? Yani bu taktik herkeste işe yarıyor mu? Görüşleriniz benim için çok önemli. Teşekkürler.
Kızlar kendini geri çekince erkek kıza karşı adım atar ilerler düşüncesi sizce doğru mudur? Doğruysa neden doğru sizce?
Cevapla