Sevgilim tayt giydiğim için delirdi. Normalde giyinmeme falan karışmaz fazla ama konu tayt olunca deliriyo eli ayağı titriyo buluştuk direk beni eve geri getirdi seni böyle görmek istemiyorum hadi git dedi ben ona bidaha giymicem demiştim tamam haklı ama bin kere özür diledim bu son eve gidince yırtıp atarım bile yapma böyle dedim sarılmaya çalıştım öptüm ama hiç oralı olmadı sinirden eli ayağı titriyodu. Baya uğraştım dil döktüm yüzüme bakmadı onunda çok hatası oldu ama ben hiç böyle yapmadım ona bende sinirden dedim ki tamam gidiyorum ama madem
öyle eve gitmicem bende tamam mı dedim öyle bişey yaparsan çok kötü olur dedi arabadan indim gittim mal gibi yarım saat dolaştım yürüdüm sonra eve geldim şu saat oldu hala ne bir mesaj ne arama. Ne yapmalıyım bilmiyorum?
öyle eve gitmicem bende tamam mı dedim öyle bişey yaparsan çok kötü olur dedi arabadan indim gittim mal gibi yarım saat dolaştım yürüdüm sonra eve geldim şu saat oldu hala ne bir mesaj ne arama. Ne yapmalıyım bilmiyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar