Oğlum bizi öpüşürken gördü. Ne yapmamız lazım?

Ben psikoloğa götürelim diyorum. Eşim bir şey olmaz diyor. Sanırım masraftan kaçıyor.
İlerde daha büyük problemlerle karşılaşır mı?
Ya da gidip bunu şimdi herkese söyler mi?
Yapma dediğin her şeyi yapar. Biraz aksi bir çocuk.
5 buçuk yaşında bu arada
Oğlum bizi öpüşürken gördü. Ne yapmamız lazım?
Cevapla