Gay değilim ama bu adama düşünürüm. Cok yakisikli degil mi?

Bizim okuldaki arkadaslar kizlar falan herkes thoru falan beğeniyor ama bence bu adamın cok iyi bir havasi var. Baksaniza mk. Karşıdan gelse söyle karanlığa gelsene dese bana giderim karanlığa mk..
Gay değilim ama bu adama düşünürüm. Cok yakisikli degil mi?


Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada winter soldier kendisi isteyen aratsın. Sebastian stan.
Gay değilim ama bu adama düşünürüm. Cok yakisikli degil mi?
Cevapla