Kısa boylu ama fiziği ve yüzü çok güzel kız?

Bir platoniğim var ama kanka gibi geçiniyoruz. Geçen dersten çıktık konuşuyoruz. Beni çekici buluyor musun diye sordum. Yüzün ve fiziğin çok güzel ama çok kısasın malesef dedi. Kısa boyluların pek çekici bulunmadığını biliyordum da, direk güzelliği öldürdüğünü sanmıyordum. Yüzü ve fiziği güzel olmasına rağmen boyu kısa olan birini beğenebilir miydiniz?

Boyum 156 bu arada.
Güncellemeler
+1 yıl
ya hem yüzü hem de fiziği güzel birini sırf boyu kısa diye reddetmek acımasızlık değil mi beyler? boy kriterlerinizin en önemli olanı mı? boy bu kadar önemsenmesin ya :(
Güncellemeler
+1 yıl
İnanmıyrum ya. erkekler kısa boylu bir kızı gayette güzel bir yüz ve fiziğe sahip olmasına rağmen istemiyorlar mı gerçekten? uzun boylu kötü fizikli ve çirkin suratlı bir kızı tercih mi ederdiniz? elbet uzun boy tercih edilme kriteridir (hatta bazıları için sebebidir) ama en önemli kriter değildir ya yapmayın :(
Kısa boylu ama fiziği ve yüzü çok güzel kız?
Cevapla